429/460 öljypumpun imuputki

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ford Freak Club of Finland ry', aloittaja Galaxie61, 22.3.2013.

  1. Galaxie61

    Galaxie61 Gearhead

    tällänen tapaus tälläkertaa. kuvassa olevaan ford motorsportin pumppuun ei us-partsin mukaan ole olemassakaan imuputkea vakio öljypohjalle.
    kiinnitys putkelle tulee tuohon kylkeen kahdella ruuvilla.
    jos joku tietää omistavansa tuohon sopivan ylimääräisen putken niin kiireellä myymään mulle semmonen.
    jos ei löydy niin täytyy askarrella itse. :mad:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Hollow Head

    Hollow Head Gearhead

    No mut sun taidoilla tekeminen ei oo homma eikä mikään. Helppo homma, ainakin jos vertaa tuohon vesiletku viritelmään :rotfl: :rotfl: .
     
  3. Jukka

    Jukka 3rd gear

    Näin on, varsinkin kun tuumatupakkakin on jo asian tiimoilta poltettu. :rotfl:
     
  4. Galaxie61

    Galaxie61 Gearhead

    siinä roikkuu ylimääräsiä lemmarita ja näyttää aika erikoiselta koko letku.
    yksiosista letkua ei ole kanssa olemassakaan tähän kokoonpanoon. :rotfl:

    tupakkia polttava henkilö en ole minä. :poff:

    kattokaas vielä noita koneen kumityynyjä. ite on joutunu askartelemaan kun ei valmiita ole olemassakaan. :soosoo:
     
  5. Fordvessa

    Fordvessa Gearhead

  6. Galaxie61

    Galaxie61 Gearhead

    mulla on jo uusi jälkimmäisen linkin putkisihti yhdistelmä, putkea, taivutin ja muut tarvikkeet, täytyy seuraavilla vapailla rakentaa.
     

Kerro tästä muillekin!