440 / 400 cid laihdutuskuurille...ja keulalta painoa pois?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja 4spdBcuda, 1.12.2009.

  1. 4spdBcuda

    4spdBcuda Gearhead

    ootteko koskaan punninneet noita bb-moparin osia, että paljonko on alumiiniosat kevempiä kuin pata rautaset, itse ei ole vielä ehtinyt, kiinnostais että minkähän painonen motti tohon a-koppasen keulalle istahtaa verrattuna esim. orkkis 273:seen....oottako punninneet kasattuja motteja mitä painaa. Tai a-koppasia isolohkolla käyttäneet vaakalla?

    - kannet
    - imusarja
    - vesipumppu+kotelo
    - muut osat esim. sisuskalut

    mitähän paino eroa muilla keulan osilla vois noin suurinpiirtein olla, esim. akku, kuitupeitto, manuaalisimpukka vs. tehostettu, peltisarjat vs. valusarjat, ministartti vs. orkkis, jne jne.

    Paljon tietenkin riippuu mitä osia käytetään....mutta noin perstuntuma
     
  2. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Re: 440 / 400 cid laihdutuskuurille...ja keulalta painoa poi

    Tuolla on jotain listausta:

    http://www.bigblockdart.com/techpages/weight.shtml
     
  3. cuda69

    cuda69 Gearhead

    minun cuda painoi 440sellä saman verran ku 360sella ja siihen oli vaihdettu alukannet,imis,kuitukeula,sisäsuojat poistettu eli likemmäs 100kg? keveni
     
  4. 4spdBcuda

    4spdBcuda Gearhead

    paljonko tuli painoks
     
  5. cuda69

    cuda69 Gearhead

    enhä minä ennää muista,mutta oisko ollu jotain 1390kg.apurungothan minä yhdistin 40x60 rhs palkeilla,joista tuli ylimäärästä painoa.
     

Kerro tästä muillekin!