440 lohkon kestävyys?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja 440 SIX PACK, 10.4.2011.

  1. 440 SIX PACK

    440 SIX PACK Gearhead

    Eli antakaahan kokeneemmat vinkkiä missä tehoissa tuo vakio lohko repee?
    ja mitä konsteja katu koneeseen on vahvistaa sitä,itse suunittelin betonointia männän ala kuolo kohdan tasolle mut eihän siihen pitemmällä iskulla tule viittäsentiäkään et onko tommosesta mitään apua, alumiini pukit on koneessa ja runkostudit. :oops:
     
  2. C-barge

    C-barge Gearhead

    Veikkan et noi alaspukit ja runkostudit on jo riittävä lääke vaivaan. Ite ajoin monet vuodet motilla joka anto 700+ heppaa, siin oli kevyt betonointi ja runkostudit, mut ihan orkkispukit. Ne käveli kyllä ihan reippaasti, mut ei hajonnut. Nykyäänkin lohko on vielä käytössä 440:ssä remmiahtimella. Jos ei lohkoo oo veiä hoonattu nin kyllä mä laitaisin sinne betonia edes puutaman sentin. Paljo yli proppujen alalaidan ei voi laittaa ilman mitän komplikaatioita. Mulla oli proppujen ylälaitaan ja pidemmässä ajossa öljyjen lämpötila rupes nousee. Siit tosin olis vaarmsti selvinnyt öljynjäähdyttimellä. Toi beotnoointi vaikuttaa yleensä pikkasen myös sylinterien muotoon, eli pitäis tehä ennen hoonausta ja mielellään vähintään viikon kovettua
     
  3. Mopar

    Mopar Gearhead

    Se repeee, sitten kun repee... Kyllä mä menisin ihan alupukkin, arp studi, betoni linjalla. Girdlen jättäsin kaupaan hyllylle.
    Jos tyhjästä lähtee ja noita kaikki miettii girdleen kanssa, ostaa sitten suosiolla aftermarket lohkon, pääsee ehkä helpomalla :odroll:
     
  4. Dahlton

    Dahlton Gearhead

    riippuu lohkon kunnosta.
     
  5. 440 SIX PACK

    440 SIX PACK Gearhead

    Eihän siinä mitään pitää kaataa jotain happoa vesi tiloihin ja koittaa saada ruosteet pois et betoni tarttuu kiinni, onko noilla lohko betoneilla eroja minkä merkkistä ostaa?
     

Kerro tästä muillekin!