440 rakentelu.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja kotr, 5.9.2013.

  1. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Joo.. Itselle itsestäänselvyys, niin ei osaa listata kaikkea.
    Loota on lukkoturbiinilla, lähtöisin -95 Grand Cherosta.
     
    Fuselage tykkää tästä.
  2. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Näkemys Sorsan kansista.
     
    TN tykkää tästä.
  3. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Mitäköhän tommosessa wanhassa cranen mekaanisessa laahurissa pitäis olla välys? Profiili on F-288/4133

    288@.050" .620" ja 108lsa

    Kuumana dynossa 018"->022" lisäys teki 7hv, mut uskaltaaks vielä lisätä; ei kerenny dynos enää kokeileen.
     
  4. Tässä sivu 23/66

    http://enginebuilderprofessional.com/CraneCamsLobes.pdf

    Just tosta kohtaa puuttuu välystieto. Seuraavassa:

    Recommended lash is .026”.

    Ja edeltävässä:

    Recommended lash is .022” intake and .026” exhaust
     
    Muokattu: 14.3.2022
    440Mag tykkää tästä.
  5. 440Mag

    440Mag Gearhead

  6. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Kysytääs täältäkin;

    Onko kellään jäänyt raikasta mekaanista nokkaa jouten? .050" asteet sais olla siellä 260-270 nurkilla. Nostajineen tai ilman, uusi tai ehjä käytetty.

    Toi nykyinen 288 .050" on varmaan vähän turhan iso.
     
    Muokattu: 1.6.2022

Kerro tästä muillekin!