4L85 + Transgo HD2

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Gerball, 21.1.2017.

  1. Gerball

    Gerball Gearhead

    Transgon askartelusarjassa tulee mukana 16kpl direct clutch jousia ja iso lukkorengas askin sisälle.
    Kuinka tarpeellista on em. osien asennus? Jos nuo jättää pois, askia tarvitse tiputtaa pois paikoilta. Ohjeissa sanotaan että asenna nämä osat jos vaihteisto on irti.
    Pikku reikä pitäisi samalla öljypumpun yhteen seinämään porata.
    Onko vaivan väärti noiden sisäosien asennus?
    Toinen juttu: Onko järkeä sijoittaa isoa rahaa turbiiniin ? Esim Hughes Performancen tekeleeseen. Mikä turbiinissa porsii jos porsii? Onko muuta hyötyä kuin kaunis maali pinnassa?
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ne jäykät jouset tarvii vasta kun koneessa on oikeasti ähkyä ja jenkaa sinne 7donan paikkeille.
    Tän lootan turbiinikin on ongelma vasta sitten kun tehoa on ~+600 kaakkia ja kiertää ihan vitusti. Turbiini ei välttämättä hajo mutta se saattaa rikkoa koko askin.
     

Kerro tästä muillekin!