4x4 korjaamoiden luotettavuus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja lucifer74, 25.11.2004.

  1. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    No nyt sitten listaa huonoista ja vielä huonommista korjaamoista.

    Eli mitä kannattaa varoa...
    ..Muuallakin kuin Naantalin lähistöllä olevista saa kommentoida.
     
  2. MadMike

    MadMike Gearhead

    Sanotaan näin että jenkkiauto korjaamoissa tuntuu menevän ainakin niin että ne jotka offipajana maineensa niittävät niin kyllä ovat normaalia huonommassa maineessa muihin pajoihin.
    En tiedä miksi mutta mokailuja sattuu muillakin kuin yhdellä julkituodulla.
    Tosin ei siinä mittakaavassa että pitäisi älähtää asiasta koska takuupuoli ollaan hoidettu yleensä ilman tarvetta jälkipuinteihin.

    Tuli tässä taas yksi juttu mieleen mutta jäänee kertomatta..naurattaa niin paljon kun miettii sitäkin..annetaan miehelle mahdollisuus parantaa tapansa ja työmoraalinsa ettei tarvii siirtyä hiekkapuhaltajaksi ja sotkea nekin vehkeet.... :rotfl:

    Saa myös kertoa offiin liittyvillä osienkorjaajilla eli voimansiirron kanssa tekemisissä olevat.
    Esim. Turun suunnalla ei ole kuin yksi herra ketää voin ITSE vilpittömästi suositella automaattilaatikoita korjaamaan mutta hänkin tekee vain fiilispohjalta harrastusmielessä.
    DD-Autorepairing taasen on yksi jota on kiitelty ainakin laatikkoremonteissa.
    Ja on myös saanut muitten korjaamia laatikoita kuntoon helpolla. Erityisesti Moparin laatikot onnistuvat.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Jamanttia kyllä väistelisin vaikka se palstalla mainostaakin. Ja jos kyse on koneesta ja laatikosta niin Hartolassa majailee sellainen laatikko+kone yms remppaamo että kiertäisin jatkossa kaukaa...
     
  4. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Jamantista sen verran että itse ole käyttänyt kulkupelini aina siellä eikä vielään ole tarvinnut katua tai saannut huonoa palvelua, se että jollain on joskus mahdollisesti ollut huonoja kokemuksia tai paikka on syrjäinen ei tarkoita sitä että siellä tehtäisiin huonoa työtä. Varauksetta uskallan suositella, se että firma mainostaa täällä ei ainakaan minulle merkitse mitään.

    Tämä kehuminen siksi että jos vaikka saisin alennusta seuraavalla kerralla :D :D :D
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Joo. Kaikilla ei ole ihan yht positiivista kuvaa. Mulla ainakin remontti reistas eikä naamakaan siinä vaiheessa miellyttäny. Osaamista kyllä piisaa paikoitellen mutt itteluottamus tais viedä ylitten. Mutta toinen tykkää äidistä minä enempi tyttärestä.
     
  6. Jake Hammer

    Jake Hammer Gearhead

    Ohhoh. Minä ainakin käytin oman Jeeppini Jamantilla, ja en voi kuin suositella! Hyvää ja mukavaa palvelua, aina valmiina vastaamaan meikäläisen tyhmiinkin kysymyksiin! :D
     
  7. Harri

    Harri 1st gear

    Itse en ole Jeeppiä Jamantilla käyttänyt kun on tota välimatkaa turhanpaljon mutta useammankin kerran kun on tullut ongelmia niin puhelimella olen kyllä helkkarin hyvän avun saanut ja vieläkin Jeeppi rullaa 8)
     
  8. makke

    makke 1st gear

    Ja näille kahdelle vieraana kirjoittaneelle tiedoksi, että ei ole kohteliasta arvostella kenenkään toimia kun ei uskalla sitä tehdä rehdisti nimimerkillä.
    Mielestäni jos arvostellaan toisen toimia, joko hyvässä tai pahassa, niin se olisi syytä tehdä uskottavammin. Näin ollen noita sanomisia ei voi kovin suuressa arvossa pitää.
    Huutelijahan voi olla hyvinkin samoilla markkinoilla kilpailija joka tarkoituksellisesti mustamaalaa toisen toimintaa.
    Ei hyvä! :mad:
     
  9. Tarmo

    Tarmo Gearhead

    Oma kärry on ollut pari kertaa Jamantilla, eikä ole pahaa sanottavaa. Hyvä palvelu ja hyvää jälkeä!
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kerro ny nimellä jotain negatiivista kun palstalla muutenkin liikkuu useammakin yrityksen omaa väkeä aktiivisesti mainostamassa hyviä paikkoja. Siksi siis mieluummin ilman nimeä kun joutuu arvosteleen että voi näyttäytyä vielä joskus julkisuudessakin eikä joudu palstallakaan teilatuksi. Mä en ole itse käyttänyt koskaan Jamanttia enkä osaa sen työnlaadusta kertoa. Sillä vaan on välillä aika agressiivinen asenne tälläkin palstalla. Vaikka se tuntuu vaivaavan näitä muitakin "ammattilaisia". Käsistään se saattaa olla ihan hyvä. Nää paikat vaan tuntuu kaikki oleen jossain pääkaupungin lähistöllä. Täällä maalla korjataan ite tai sitten kysellään kavereilta. ei viitti hinauttaa 700 km päähän...
     
  11. WTF

    WTF Gearhead

    Nimettömänä toisen työn haukkuminen on aika syvältä.

    Ketä sitten arvosteleekin niin eihän kukaan tiedä mistä on edes kyse.

    Mua ainakin alkaisi kyrsimään jos joku nimettömänä alkaisi arvostelemaan mun työasioita, harva näistä työhommista mitään kiksejä saa muutenkaan, mutta taitaa sellaisiakin ihmisiä olla olemassa. :eek: :eek:

    Työasiat on kuitenkin vain työasioita ja henkilökohtaisuudet pitäisi pitää erilleen niistä.

    Omassa työssäkin on joskus mennyt hommat päin vi***a, mutta mitäs siinä muuta voi kuin yrittää parhaansa korvat punaisena ja yrittää saada asiakas tyytyväiseksi. :oops:

    Asiakkaatkin on kaikki erilaisia. :eek:
     
  12. coupe 74

    coupe 74 1st gear

    olisko aika alkaa haukkumaan tai kehumaan asiakkaita välillä :p

    olis ittelläkin pari sanaa sanottavana :rotfl:
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    kyselitte huoltojen luotettavuudesta ja kun jotain kristisoi niin heti tulee kymmenen kaveri ja teilaa. No siihen tyrehty sekin tiedonnälkä.
     
  14. Jake Hammer

    Jake Hammer Gearhead

    No on se nyt vittu et noi vieraat huutelee tuolla! Jos kerran on jotain rakentavaa sanottavaa ni kait sen voi sanoa nimimerkin kanssa! Vai onko sitten kuitenki niin, ettei vieras tiedä muuta korjaajaa nimeltä kuin esim Jamant, ni sitte täytyy kritisoida sitä???
    Eipä ole vierailijoilta tullut myöskään yhtään ehdotusta päteviin korjaajiin, mistäs se johtuu?
    " Vittu muut ei osaa , mä ainoastaan!"-asennetta taitaa olla liikkeellä..
    HYIHYI, joulukin tulla jollottaa taas! :mad:
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    Hullullamaikilla on korjaamo ja mitä olen sen tekstejä lukenut niin se ei ole ainoastaan hyvä vaan se on paras.
     
  16. MadMike

    MadMike Gearhead

    Eipäs olekkaan..toki onhan se isompi kuin monet nyrkkipajat mutta ei ole korjaamo.
    (itseasiassa jos olisi jenkki-autokorjaamo niin tiloiltaan varmaan 3 suurin täälläpäin).
    Harrastuspohjalla teen tutuille ainoastaan jos Itseä kiinnostaa.
    Eli taas pikkulinnut puhuu perättömiä....mitä sitten jos tallilla on dyno ja sekin vaan omaan käyttöön hankittu...moottoridynokin tulee vain omien testailuun...ei katsos tarvii kokeilla asiakkaan peleillä "virityksiä" vaan voi tehdä itselleen ja kunnolla.
    Leipätyöni hankin muilla tavoin koska en usko että korjaamolla miljoonia taotaan....tai niin sekin on suhteelllista mitä pitää isona voittona....

    Joku voi kysellä ja ihmetellä miksi moinen "harrastus" niin se lähti alkujaan siitä että ne korjaamot Turussapäin joita on tullut käytettyä ei ole tyydyttänyt huolellisuudellaan johon olen tottunut yleensä.
    Esim. joskus ollaan noudettu auto jossa kukaan ei polta tupakanhajuisena ja sisusta täynnä rasvaläikkiä tai sitten muuten vaan on saanut jälkeenpäin korjailla jälkiä sieltä täältä....herää kysymys työnlaadusta kuitenkin.
    Itse en olisi niin kovin nuuka aina ollut mutta emäntä on.
    Ja muutenkaan vaimo ei vie autojaan mihinkään pimeään luolaan missä huoltomies ei osaa kuin murahdella...on aika siirtyä tähän päivään tälläkin saralla palvelu-ammattia.
    Vielä ei ole tullut ongelmaa jota itse ei voisi korjata...eri asia on ehtiikö aina.

    Esim. puhelimeen pitää osata vastata muutakin kuin "korjaamo"...mikä korjaamo ja kuka puhelimessa on joskus myös kiva tietää...tai sitten tämä on vaan hyvä tapa luimistella karkuun reklamaatioista kun voi sanoa että en minä ole jutellut puhelimessa etc. ja silti myöntelee ummet ja lammet mutta ei korjaa niitä vaan antaa valohoitoa jos tuote tulee takaisin...

    Aidosti en tiedä mistä luolista näitä "ammattimiehiä" löytyy... :soosoo:
    Ps. Esikuvani on Smokey Yunick joten kertonee paljon ajatusmailmastani.
     
  17. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    Smokey Yunick? Inside stooria? ?
     
  18. Anonymous

    Anonymous Guest

    Savuava eunukki esikuvana, voi Jeesuksen niskavillat !javascript:emoticon(':lol:')
     
  19. MadMike

    MadMike Gearhead

    Parempi sekin kuin mökä matti :rotfl:
     
  20. MadMike

    MadMike Gearhead

    Kyllä..
     

Kerro tästä muillekin!