4x4/offroad-palstaa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja Lepakko, 19.12.2003.

  1. Ylläpito

    Ylläpito Gearhead Staff Admin

    Toive on huomioitu ja todennäköisesti tuollainen palsta tulee - kunhan nyt saadaan tärkeämmät asiat eli jo olemassaolevien osastojen keskustelut kuntoon.
     
  2. All4x4

    All4x4 1st gear

    Heh :grin: pakko kysyä, että oleks sä siellä edes koskaan käyny ja kysyny jotain? Onks sut lyöty ihan lyttyyn ja miten ja milloin ja mistä aiheesta?? Itseäni kiinnostaa tietää, koska kyllä vituttaa, jos joku ei tajua antaa neuvoja ja jeesata alan harrastajia kimpassa, mutta tosin jos itse olet "kaivanut verta nenästä", kuten sanonta menee, niin sitten kai syy löytyy peiliin katsomalla.... tuskin tästä kuitenkaan on kyse????? Meinaan on aika vahvoja kommentteja sulla, eikä mitään todisteita ainakaan vielä ole pöytään lyöty, eli selvitetään eka faktat ja vittuillaan sitte kimpassa :razz:

    Eli kerro mistä lokasuoja ahdistaa suurta joukkoa, niin eiköhän ratkaisua saada aikaan :grin: :grin: :grin:
     
  3. All4x4

    All4x4 1st gear

    Aika vähän näkyy tulleen todisteita..... :grin:
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Jeps,tää oli hyvä uutinen!Se kun on perätty mitä hyötyä oikeasti on useammasta offroad foorumista,on ihmetyksen aihe mulle,koska olen sen monesti jo tuonu julki,eli kaikkia ei(kuten esim.anonyymin kommentistakin voi rivien välistä lukea)kiinnosta käydä simolinilla.Nämä kaverit tarvii foorumin missä kiinnostaa käydä tuomassa omaa tieto taitoa,muidenkin saataville,eikös totta?Minä kylläkään en omista amerikan maasturia,mut Jos tänne vain joskus foorumi saadaan,aion tunkee mukaan mielenkiinnolla.Tahtoo tulla aika pitkäks yhdellä foorumilla odotellessa kommentteja...
    hieno homma,täytyypä jäädä odotteleen kuin asia kehittyy...
    Hyvän asian puolesta,Tsemppiä!!!
    T:G280E
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Kun nyt niin vitusti kehut itteäs ja "offiporukkaa" niin koska palautat ne kamat mitkä LAINASIT mennävuosina?? tarviiko eritellä?? vai muistatko ite!!
     
  6. All4x4

    All4x4 1st gear

    Ainahan mää itteeni kehun päivästä toiseen ja välillä jopa nukkuessaki :grin: :grin:

    Joo mut kato kato ja asijaan, löysin tuollaisen yksityisviästinki ja laitoinki sinne sulle tekstivä, eli lueppas siältä.


    ......ja lähtee taas itteensä kehumaan :wink: :lol:
     
  7. G500

    G500 1st gear

    Ainahan mää itteeni kehun päivästä toiseen ja välillä jopa nukkuessaki :grin: :grin:

    ......ja lähtee taas itteensä kehumaan :wink: :lol:

    :grin: :grin: :grin:
    Koskas ruvetaan oikeen porukalla kehumaan Jarruu.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: G500 2004-03-07 14:40 ]</font>
     
  8. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Täällähän alkaa olemaan ihan samanlaista avautumista kun simolin puolella....
    Veikeää nähdä että möykkääminen alkaa heti toisella palstalla kun on ekana avauduttu toisella ja lähdetty ovet paukkuen...
    En tarkoita G280E tällä, vaan muutamaa nimetöntä.
    Mutta jos tänne tulee jenkki 4x4 palsta niin varmasti tulee käytä... olenhan minä niin JENKKI miestä että ( lainaan G500 )
     
  9. offf

    offf 1st gear

    Siis mitä wittua sinä selität? Oonko minä koittanu kieltää ettei useampaa foorumia sais olla? Ei kai mulla mitään määräysvaltaa ole muiden foorumeille, kunhan vaan haluaisin että jengi olis koolla yhdessä paikkassa että olis mahdollisimman paljon tietotaitoa jaossa. Kerro nyt kuitenkin että mikä hyöty monesta foorumista olis, kun kerran noin fiksulta äijältä(?) vaikutat. :odroll:

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: offf 2004-03-08 14:01 ]</font>
     
  10. impala67

    impala67 Double Gearhead

    en tiedä offipalstoista sen enempää kuin mmc:n sivuilta ainakin löytyvä "soryn keskustelupalsta"; katsokaapa tuolta.
    http://notenet.fi/mmc/
     
  11. Jake Hammer

    Jake Hammer Gearhead

    Lukiesani tätä viestiketjua, ei voinut olla huomaamatta sitä, kuinka kovasti Offffi yritti estellä tänne 4x4 -palstan perustamista. Oli varmaan niin, että perisuomalainen kateus taas nosti päätään. "Älkää menkö sinne, tulkaa kaikki mun luokse!"
    Mun mielestä tää OD on asiallinen palsta, ja todellakin olis kiva lukee jenkkimaastureista enemmän..välttämättä se ihan offroudjuttu ei oo mun heiniä, mutta sellanen jokapaikan auto on kiinnostuksen kohteena
     
  12. offf

    offf 1st gear

    Sitähän minä just koitinkin ajaa takaa - että kaikki offroadista kiinnostuneet olis saman foorumin ääressä. Eikä ole kateus siihen syynä, vaan se että sillä tavoin saadan nettikeskusteluista isoin hyöty irti. Foorumilla sinällään ei tee mitään jos siellä ei ole ihmisiä. :smile:
     
  13. impala67

    impala67 Double Gearhead

    offausta silloin tällöin seuraavana ja jopa varovasti harrastavanakin toteaisin että sieltä löytyy ihan yhtä laaja skaala viheltäjää ja hipo-virittäjää.
    mutta aivan liian mukavan sekopäistä touhua, eli ei sitä voi sanoin selittää.

    ei muuta kuin kokeilemaan varovasti jollekin paikkakunnan kerhon järkkäämälle ajopäiville!
    korostan sanaa varovasti, koska kyllä se isorenkainen autokin kiveen ja puuhun joskus kolahtaa, joten maltti on valttia jos mielit autosi hienona ja suorakylkisenä pitää... meikä ainakin innostuu aina ai-van liikaa!
     
  14. Sleeper

    Sleeper 1st gear

    Jep. PScom on kuin metsäkone-forumi, kaikilla vähintään 44" Boggerit ja portaaliakselit.. :smile:

    Siis tämän piti tulla tuohon Jake Hammerin viestin perään..
    _________________
    -----------------------------------------
    Ei se vauhti tapa, vaan se äkkipysähdys..
    -----------------------------------------

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Sleeper 2004-03-08 16:18 ]</font>
     
  15. offf

    offf 1st gear

    Hehee... Ei taida foorumin vakikirjoittajista olla kun yhdellä(?) 44" böggerit. Portaalejakaan ei kovin monella, mutta suurin osa taitaisi sellaisista tykätä. :grin:
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    Juu yhdellä taitaa olla, tosin ei nekään edes käytössä ole näkyny vuosiin.
     
  17. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    Portaaliakselit?
    Noi renkaat ois kivat..
     
  18. Sleeper

    Sleeper 1st gear

  19. Anonymous

    Anonymous Guest

    TÄÄ PALSTA ON IHAN SYVÄLTÄ, JUURI SIELTÄ MIHIN KAIKKI JENKKI-MAASTURIN ROMUT JOUTAIS ! :razz:

    "rahalla saa ja köyhät tekee itse ja lopuilla on jenkki-maaaaastuninki"
     
  20. Ylläpito

    Ylläpito Gearhead Staff Admin

    Lapset, lapset... jos ei osata olla asiallisia, palatkaa hiekkalaatikolle.
     

Kerro tästä muillekin!