5.0 street musse projekti.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja maverick, 28.12.2010.

  1. maverick

    maverick Gearhead

    Moro,
    Meille on rakenteilla foxi musse katukilpuriksi, linkistä löytyy jotain
    projekti kuvaa jos kiinnostaa..
    http://kuvablogi.com/blog/8842/24/

    Autoon valmistu parisen viikkoo sitten sfi 25.5 kehikko a la Jaffu ja tänään
    haettu tulli postista water cooleria yms. Jotka tulivat new era racecraft firmasta. Firmaa pitää Kyle Kirker niminen heppu joka tekee yhteistyötä
    tiiviisti Steve Morrisin kanssa. Ei voi muuta kun kehua firmaa ja kavereita, osaavat hommat Helvetin hyvin!! Taka akseli on tällä hetkellä Laakkosen maken huomissa ja pitäis valmistua lähipäivinä. Tarkotus olis olla keväällä
    motoparkin avaus kisassa ja Vantaan cruisingeissa viihdyttämässä kansaa!

    t.Juho

    Never Lift Lapa!

    http://www.neweraracecraft.com/
     
  2. Fastback

    Fastback Gearhead

    Asiallista jälkeä. Jaffu osaa kanssa hitsata "jollain lailla"... Minulla ei olisi mitään ongelmaa ostaa herran pajan tuotoksia. Asiallisen näköinen lohko, vähän vaan pienen näköinen, mielelläni olisin nähnyt A460 lohkon tuossa - sitä voi sitten parantaa joskus :)

    Hianoo, että joku tekee tommottia ja vielä FORDIN moottorilla. Asiallista, laitahan nyt sitten jo Ford Nationals kalenteriin, eli EM-kisojen jälkeinen viikonloppu. Jos EM:ssä olet ajamassa, jos autoa ei tartte pajoittaa ja jos tulet Natikoihin niin järjestän sulle tallipaikan 5 km radasta. Ei tartte roudata edes sun takaisin autoa.
     
  3. Jukka Kivineva

    Jukka Kivineva 1st gear

    Ompas sopivan ikäänen ja korinen Mussukka!'8)'

    Jukka
     
  4. superbird

    superbird Gearhead

    Musse+460+Procharger=Mahdoton yhtalo! :poff:
     
  5. gremlin

    gremlin Gearhead

    Mua on pikkusen kummastuttanut jo jonkun aikaa miks noita Fox hyttisia ei oo tehty/tuotettu suomeen. Kuitenkin ameriikissa niita on ihan vaivaks asti radoilla.
    Vois sanoo etta joka radalla missa menee kaymaan niin 5 litrasilla ja ''pikku''ahtimilla ne huiskii suht kepeen nakosesti reilusti alta kympin vetoja. Eika ne kaseja menevakkaan nayta hyteiltaan sen erikoisempia olevan...
    Eika mitaan ihan hillittomia rakennelmia nayttas tarviivan tommosiin aikoisiin, lahes bolt on osaa nayttas usein olevan alakerrassa ja 10.5'' kumit menee kait ilman ihan mitaan mahottomia muutoksia.

    Hieno peli, lisaa tammosia.
     
  6. maverick

    maverick Gearhead

    Chiseledperformance.net
    Nimisen firman tekele toi cooleri ja water tankki. Cooleri on 3000 sarjan.
    Amerikan pojjaat on kehunnut firman coolereita yms.. Hyvältä mustakin näyttää, jos toi
    Ulkonäkö riittää toteemaan sen hyväksi. Täytyis vielä kehittää systeemi millä sen sais kiinnitettyä apukuskin jakkaran paikalle.
    Amerikoissa foxeja tosiaan näkee pilvin pimein, nmra sarjassa varmaan yli 99% foxeja tai uudempia musseja, tylsää katottavaa niin kauan kun tulee 10.5" ja radial luokat ajamaan
    ,sit rupee tapahtuun! Katotaan miten kovaa me päästään, teoriassa korkeita seiskoja ja käytännössä sitten 10s aikoja...toivottavasti vähän kovempaa sitten kun saadaan vehkeet säätöihin vuonna 2020.
     
  7. C-barge

    C-barge Gearhead

    Hyvännäköstä pulikkaa! Kaasari kohtuu eksoottisen olonen härpäke. Mist tuliki mieleen, et pitäisköhän tonne kevään american car showhun yrittää järjestää jonkinlainen striittiosasto vähän samaan tapaan kun viimekeväänä OL?
     
  8. maverick

    maverick Gearhead

    Joo on aika mielenkiintonen kaasutin. 4kpl neulaventtiileitä, pitäis pysyy ahdoilla mukana? Toivottavasti on hyvis säädöis valmiiksi, joutuu muuten lennättään morrisin suomeen säätään tai auto kontilla jenkkeihin. Männissä joku anaalisoitu pinta, ei mikään teflon yms pinnoite.
    Tuleeks kehikosta kommenttaja? itse oon kehikkoon erittäin tyytyväinen ja fyyran katsurillekin kelpasi.
     
  9. maverick

    maverick Gearhead

    streetti osasto vois olla jees homma,mukana ollaan.
     
  10. C-barge

    C-barge Gearhead

    Kehikko on kovin tutun näkönen. :rotfl: Toi tapa jättää funnycage aika avaraks on striittivehkeeseen hyvä homma.
     
  11. triniemi

    triniemi Gearhead

    Mielenkiintoinen projekti ja varmasti kova vastus kaikille kun palikat loksahtaa kohdalleen.
     
  12. Fastback

    Fastback Gearhead

    juu, A460 on vaan lohko, että kyllä minäkin 572 cid minimissään ajattelin, enkä prochargeria ollenkaan vaan vortechia... :p
     
  13. Akke

    Akke Gearhead

    Tere
    Jos vorteckin ahdinta käyttää niin kannataa aina joka lähdön jälkeen ravistella siivestä notta onko vielä kaikki laakerit kuosissa, nimimerkillä pientä kokemusta niiden alkuperäisten laakerien (heikosta) kestosta, meillä oli V-4XX. Nyt pelittänyt kun Teamin omaa tuotantoa lähes kokopaketti, vanhaa loodan rattaat ja ulkokuori. Laakerit, siipi, ja uudelleen sorvailtu pesä nyt käytössä. Toki nykyäänkin tutkitaan lähes joka lähdön välissä laakerien kuntoa kun jotenkin jäänyt alitajuntaan että sököksi se menee kuitenkin.
    T.Akke/Sometime Racing
     
  14. maverick

    maverick Gearhead

    Meillä on hommattuna uusi procharger F1R ahdin, en tiedä sitten onko kovempaa tekoa kuin vortech, huhun mukaan saattais olla?
    Vaikka kuvas funny gage väljän näkönen niin kyllä siinä aika tiukasti purkissa on.
    Pakkohan se katu autos olla vähän väljä kun poikkee työmatkalla ruokakaupassa yms
    Niin pääsee sulavasti liikkuun.
     
  15. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Hieno projekti!
    Kaasarissa taitaa olla vallan erikoinen toi studi jolla hattu tulee kiinni, eikö :D
    Kaiketi Procharger on lujempaa tekoo kuin Vortech, ei se silti varmaan siiven ravistelu hukkaan siinäkään mene?
    Harkitsitko muita kaasarihattuja, niistäkin on kovasti keskustelua suuntaan jos toiseen? Onko hattu muuten dividerillä vai ilman?
     
  16. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    Hienoa Maverick!!!!
    Mahtavaa että Ford-merkki nousussa streetissä.Pari hentoa vetääsyä streetissä ja siirryt sitten OL :rotfl: :rotfl:
     
  17. maverick

    maverick Gearhead

    Jos toi divider meinaa että hattu olis jotenki jaettu väliseinällä niin ei ole, iso avara aukko
    Vain. kylellä ja morrisilla oli vapaat kädet, me kerrottiin paljon halutaan tehoo ja he hoiti
    Sopivat osat siihen. Näitten herrojen pitäis tietää asiasta, morris on yellowbullet foorumilla supercharger osion isäntä,ajelee 90 luvun caprisella 7.5s aikoja....
    Jos joku ei tiennyt. Stevemorrisengines.com on hänen firmansa nettisivu.

    Chevy kakkoselle, menit sit paljastaan julkisesti mitä me meinataan tehdä, perkele!
    Lähetäänkö jo ens kesänä nöyryttään hurreja vâsteroosiin suomalaisilla katu autoilla?
     
  18. Fastback

    Fastback Gearhead

    Ford-uhoa ainakin löytyy!!!! :lol:
     
  19. maverick

    maverick Gearhead

    Uhollahan pääsee jo pitkälle, muutakaan ei voi kun ei oo näyttöi.

    T. Uho-Juho
     
  20. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    Menkää te nopiat ja suuret.
    Mä jään kuopittamaan vaan lentokentille koto suomeen :rotfl:

    Ei mun aikakorteilla vielä mennä ruottiin miestelemään... :oops:

    Jos jostakin saisi -70 luvun taitteen Novan tai vastaavan soppelisti,vaikka vaihtais tuon käyttöCamaron niin vois harkita jos nostelis pumppukoneen kevyempään ja parempaan alustaan.Ja naurukaasua niinkuin Cooleriksi niin sitten vois...
     

Kerro tästä muillekin!