5.9 Hesan cruising

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja nash, 3.9.2008.

  1. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Ei ollu tarkotus olla vitsikäs, mä en edelleenkään nää mitään suurta rikosta tapahtuneen tai vaurioita syntyneen. Jos tarvii jokaista potentiaalista vahingon paikkaa pelätä, ei sitten tarvi muuta tehdäkään, silloin on parempi suunnata cruisinkinsa dirve in churchiin, eli suomeks körökörökirkkoon. Ihme fundamentalisteja ja moralisteja, mut onhan se kiva huomata, että itseni lisäksi on muitakin täydellisiä ihmisiä. :rotfl:
     
  2. VSOP

    VSOP Gearhead

    Mä en ihan ymmärtänyt Sun pointteja, etkä Sä mun, joten tasoissa ollaan. Etkä vastannut siihen, kun kysyin, miten oman näkösi hinnoittelisit ??? Ja mitäs sitten jos se, jonka pitäisi se näkösi korvata, jos sillä ei olis mitään millä korvata, mistä maksaa.. ainoastaan tuulenhuuhtoma persus ??? Nää on periaatteellisia asioita, ihan kuten Maria & co. totesi jotta burnailee sitten sivummalla, niin ei tarvii selitellä eikä korvauksia maksella. Kyllä tässä maassa tilaa riittää, ei ole pakko burnailla just ihmisten ja autojen keskellä ???

    Körökörökirkkoon ei ole aikomusta, vaan aion edellen käydä autotapahtumissa :poff:
     
  3. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Meniks joltain silmä? Tai jotain muuta? Ziisus. Tää muistuttaa kotiäitien spekulointia pienenä hiekkalaatikolla. :rotfl: Edelleen, kauheeta moralismia, Ei kesällä tarvis käyttää noissa piiressä pipoo, ei ainakaan liian tiukkaa.
    Tarkotatsä tolla näön hinnotetlulla niinku silmiä vai ulkonäköö? Jos ensimmäistä, niin ei kai puusilmät paljoo maksa, jos jälkimmäistä niin vielä vähemmän. :rotfl:
     
  4. VSOP

    VSOP Gearhead

    No väännetään sitten rautalangasta: Sun mielestä antaa sattua jos on sattuakseen, sitten maksellaan jos jaksellaan. ( oman näkökykysi hintaa et edelleenkään kertonut). Mun mielestä vahinkoja ei tarvi ihan ehdoin tahdoin ja tyhmyyttään hakea. Kisoihin sitten vaan katsomaan ne, jotka haluaa nähdä näyttäviä burniksia. Ja ne jotka niitä tahtoo tehdä, niin kisoihin tai hieman sivummalle autoista ja väkijoukoista.

    Mä en ole moralistin maineessa ja kotiäitikään en ole, joten ota Sinäkin nyt se pipo silmiltä :rotfl:
     
  5. Tulilanka

    Tulilanka 3rd gear

    Ei vittu pitääks aina tapahtuu enneku johonki saadaan muutos.

    Olen edelleen sitä mieltä että KUMINPOLTTO KUULUU CRUISINGEIHIN!! Ne jotka osaa ja joilla on siihen tarkoituksenmukaiset laitteet saa mun puolesta revitellä ja esittää ihan sydämensä pohjasta. Mutta vain niin että ei ole mahdollisuutta tulla vaurioita!
     
  6. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Oli vasta toka cruisinki mulla tänä kesänä, kun oon muut ollut niissä kisoissa. Mä kyllä käsitän vahinkojen ehdoin tahdoin hakemisella jotain aivan muuta kun ton n. 2 sekunnin sudituksen. Edelleenkään, en mä haluu, että tosta mitään rendiä tulis jäähallin tapaan, päinvastoin, mutta ei mun sydämeni tosta pysähtynyt, eikä talojen seinät kaatuneet. Kyllä yks tollanenkin kesän cruisinkiin mahtuu, ainakin mulle.
     
  7. VSOP

    VSOP Gearhead

    Jep, tiedän Sun kiertävän kisoissa, siks en tajunnut sitä asennetta, että ensin tapahtuu ja sit maksellaan. Ja mä olen puhunut periaatteesta ja mainitsemastasi " ajattelemattomuudesta", enkä tuosta ko. sudituksesta. Siellä näkyi kyllä oikeesti tyhmääkin polttoa, just sellaisia mitkä toivois tapahtuvan juuri siellä Jäähallin kupeessa eikä niin, että kauppatorin tapahtuma ryssittäis. JOS jotain ikävää tapahtuu, niin kyllä sit ollaan monelta taholta vaatimassa kieltoja, betoniporsaita, desibelimittauksia, bensanhinnan ja vakuutusmaksujen nostoa jnejne..

    Nyt kyllä ryssii jo duunit, joten tästä aiheesta yritän nyt jatkossa vaieta. Ugh.
     
  8. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Toi on totta, että kun siellä on saanut aika vapaasti olla, niin häiriötä pitäis kyllä välttää. Eihän toi ko episodikaan millään lailla tarpeellinen ollut, ja eiköhän se nyt oo tässä tullut tarpeeeks paheksuttua, että ottavat opikseen? Ei munkaan tarkoitus tollaseen toimintaan ole rohkaista, päinvastoin, ja nyt just tosta yleisestä aspektista kateltuna, erilaisten kieltouhkien sun muiden takia, niin eihän toi todellakaan ole millään lailla suotavaa. Mä en vaan pidä jonkun yksilön jäkikäteen sormella osottamisesta mitenkään erityisesti, kun ei ne muut oo välttämättä sen kummempia. Vaikkei nyt pallo laulaiskaan.
     
  9. 4.3125

    4.3125 1st gear

    No se "joku" on kuitenkin se yksilö yksin,kuka siellä on mahdollisesti tärväämässä omalta osaltaan suuremman joukon cruising iltojen viettoa.
    Ei sitä autoa aja kuin vain ja ainoasta kuski ja mun mielestä tässä tapauksessa "kuka vanhoja muistelee,tikulla silmään" ei pidä paikkaansa.

    Jos tän polemiikin jälkeen se,ja kaikki muutkin funtsis toisen kerran ennen kuin kumi savuaa,että onko tässä järkeä.
    Se on fakta,että sitä kumin savua ei pressan linnan edessä todellakaan kauan katsota hyvällä.Tajutkaa se jo vihdoin ja viimein.Menkää Hernesaareen tai jonnekkin syrjemälle savuamaan.
     
  10. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Menikö mieli masennuksen puolelle ja koko kiva cruisingilta pilalle, voi voi. Mun mielestä, jos on jollekin ihmiselle jotain huomautettavaa menee sanomaan sille, eikä vingu jossain nettipalstalla jälkikäteen anonyyminä kuitenkin toisen tuntomerkit antaen. Mut se on vaan mun mielipiteeni, yks muiden joukossa.
     
  11. NXR-36

    NXR-36 Gearhead

    Korjattakoon vielä ennen kun paisuu vallan....Kyseessä ei todellakaan ollut mikään oikea burnis,ainakaan minä en sitä burniksena pitänyt....mutta ei paljon tarvitse renkaiden pyöriä kun kun sieltä alkaa moskaa lentämään ja jälkeä tekemään......Se mitä itse ajoin takaa alunperin oli juuri se ettei tuo "sudittelu" kuulu torille,siinä voip' käydä vielä perinteiset,eli joukossa tyhmyys tiivistyy ja joku toinen tai kolmas innostuu polttamaan niinkuin oikeasti poltetaan.....Eikä tässä alunperinkään ollut tarkoitus alkaa "kyttäämään" Kyllä sitä itsekkin tulee joskus pikkasen sutiteltua vaikkei paikka olisi juuri paras mahdollinen....mutta ei nyt ihan ahtaimmassa paikassa. Kohta on pääsymaksut ja kaikki niin kuin jäähallilla.... Ja mitä noihin anonyymeihin tulee niin eipä tartte kummosta etsivän työtä tehdä että saa meikäläisen nimimerkistä selville kuka itkee netissä,toisekseen ei toi valkoinen mirada nyt mikään uniikki ole,varmuudella 3valkoista ja pari sinistä 50km säteellä
     
  12. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Joo, ainakin se mirada sutasu minkä mä näin oli semmonen miniburnis eikä varmana aiheuttanut vaaraa edes takarenkaiden kulutuspinnalle. Paikka kuitenkin ehkä huono, aiheuttaa ainakin paheksuntaa muissa harrastajissa. Kauppatorin toiminta ois hyvä pitää siistinä niin ei tuu ainakaan sen takia turhia rajoituksia cruisailuun.

    Sudittelusta kiinnostuneiden kannattaa ehkä käydä jäähallilla elämysmatkalla niin saa vähän mittakaavaa mikä on vaarallista ja mikä ei. Mä kävin viimeks ennen kotiin lähtöä ja melkoista oli meininki. Ja aion mennä sinne jatkossakin silloin tällöin vilkasemaan miten totket ja tatsunit driftaa!
     
  13. white brothers

    white brothers 1st gear

    vittu te jaksatte menkää isot ihmiset takas sinne teijän pehmustetuihin huoneisiinne ja olkaa siellä älkää tulko torille älkää menkö jäähallille älkää vittu ees kattoko snadiin päin pysykää vittu pois, jos ressaa yks kumin poltto noin paljon! ens kesänä mä vedän joka kerta kumit katuun ja näyttävästi voitte sit tulla rääpimään päin naamaa jos on jotain valittamista mut MULLAKIN saattaa olla pari mielipidettä kerrottavana sulle takas päin! :soosoo: :argue: :poff:
    ollaan niiiin aikuisiiii että oikein naurattaa! :rotfl:
     
  14. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Aikuismainen kommentti tämä. Mutta itse aiheesta: siitä vaan mutta kyllähän siinä on aika todellisena vaarana että Kauppatori pistetään sitten iltaisin kiinni. Ja/tai että paikalla rupeaa parveilemaan enemmänkin poliiseja joille niitä mielipiteitä voi myös enemmän tai vähemmän vapaasti kertoa. Tervetuloa muuten tutustumaan poliisien määrään Tukholman cruisingissa (joka tietysti on kooltaan/lieveilmiöiltään muutamaakin astetta suurempi tapahtuma ja joka on asutusalueen keskellä).
     
  15. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :lol: ok en vittu kato snadiin päin vaan pysyn kajaanis ku tääl polttaa lakuu kaikki vittu niin ku haluu! :rotfl:
     
  16. köyhä

    köyhä 3rd gear

    Muista pilkut ja pisteet +ISOT alkukirjaimet :poff:
     
  17. lucky13

    lucky13 1st gear

    ismoskosmossääkäytitvälilyöntiäkin :poff: :rotfl:
     
  18. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :lol: Tätähän mää vaan siteerasin... :wink: Kuten pari muutakin edellisellä sivulla. 8)
     
  19. white brothers

    white brothers 1st gear

    niin kyllä täällä saa ihan vapaasti siteerata ketä haluaa ja miten haluaa. eikä mua haittaa jos joku vitun murrehirmu tai muu sellainen käyttää aikansa siihen että pälyilee onko kaikilla pilkut ja pisteet ja ne vitun isot alkukirjaimet oikein pääasia on että kaikki osaa lukea. vai eikö näin?
     
  20. kassinen

    kassinen 1st gear

    ne on niitä apinoita jolla ei ole autoa paitsi joku fiiat
    ei ole muuta elämää kun palloilla netissä ja inistä onko pilkku oikeassa kohdassa eikä tajuu sitä fiilistä kun läski sulaa kun painaa lämää
    itkee jos kulutus nousee yli 7 l 100 jolla on kasi se ei laske piste
    painukaa kukka hattu tädit ja sedät jonnekki muulle keskustelufoorumille
     

Kerro tästä muillekin!