53 Chevyprojekti alussa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja B.B.Chevy, 9.11.2004.

  1. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  2. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Meillä on tallilla 51/52 235(?) kutonen, manuaali, pari putkikardaaniperää ja 1 1/2 1951/52 Chevyä pyörimässä. Se puolikas auto löytyy irtonaisina peltiosina.
    Ja vielä 250 tai 292 kutonen uudella kaavelilla+erilaisia tomaattimehun sekoittimia.

    Jos on tarvetta osille, laita yyyveetä.
     
  4. RockHQ

    RockHQ 3rd gear

    Perkele, aina tää heittää pihalle. Mulle niitä yks. viestejä siis.

    [edit]

    Osat ja auto(t) ei ole mun, yks. viestillä saa omistajan yhteystiedot.
     
  5. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  6. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Tohon linkitettyyn näyttäis tulevan aika hyvät kattolinjat. Vähän tonnepäinhän se olis tarkoitus toteuttaa omissakin visioissa, ehkä vähän enempi vois vielä silpasta tolpista :odroll:
    Ja oviahan tossa oli ihan liian vähän, taitaa olla vaan joku halvempi perusmalli :rotfl:
     
  7. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  8. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Eipä ollut, mut vaikuttaa aika hyvältä sivustolta :D
    Tää meidän projekti on vähän lepotilassa, nyt pitäis ens saada ens kesän reissuauto leimalle niin sen jälkeen pikkuhiljaa alkaa viiskolmosellekin tapahtua jotain. Ainakin armotonta hitsausta ens alkuun 8)
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tässä välissä vois vaikka nimettömänä esittää tämmösen kysymyksen, että miksi Chevy ´53 ei choppaa omaa kulkinetta? Kuitenki oon saanu semmosen käsityksen, että semmoiset laitokset miellyttää eniten. Sun auto oikein huutaa tulla chopatuksi.
     
  10. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Kaikki aikanaan...
     

Kerro tästä muillekin!