55-57 buick avona???

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja impala1968, 3.9.2006.

  1. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Kukaan nähnyt 50-luvun puolivälin buikkeja avonaisena suomessa? Tai muitakaan saman ikäisiä geeämmiä? Itselle ei tule mieleen.
     
  2. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Suoralta kädeltä tulee mieleen valkoinen -56 Roadmaster joka oli Tampereella (on ollut juttu kasissa). Tumma -56 Special kulkeutui tänne Ruotsiin joitakin vuosia sitten. Kasin myyntipalstalla olen nähnyt kuvan takavuosina kaksivärisestä -57 avosta (Century?) mutta sitä autoa en ole nähnyt luonnossa, sitten Pohjanmaalla on valkoinen -57 avo-Roadmaster.

    Classic Chevyjä taitaa vieläkin löytyä muutama, -57 avo-Olds-projektista on ollut joskus kuva jollain myyntipalstalla vuosia sitten, Pontiaceista en ole kuullut huhuakaan.
     
  3. SK

    SK Gearhead

    Semmoinenko nyt on tulossa... :D ?

    Ainakin minulle tulee mieleen -56 valkoinen Roadmaster, joka esiteltiin V8:ssa 2/87 ja samanvuotinen (vai 55?) Special, josta oli juttu Street/Racessa. Tämä oli musta tai ihan tumman sininen.

    Lisäksi parina viime kesänä on Lappeenrannan suunnalla tullut vastaan ruotsalaisilla kilvillä oleva kelta/valkoinen 55-56 avo.

    57 Buickeja on OD-jutustelun mukaan ainakin 2 Roadmasteria.

    Samanikäisistä GM:stä 55-56 Cadillaceja on avona "vaikka kuinka monta", jopa Eldoja ainakin kaksi. 57:na ainakin pari Eldoa ja OD:llakin myynissä oleva S62 avo.

    Edit: heikkisj oli vieläkin nopeampi
     
  4. cadillac 1960

    cadillac 1960 1st gear

    minulla on 57 avo käkkylä josta olin luopumassa kun muita projekteja on jo liikaa. mut taidan sittenkin pitää itselläni kun noita on niin pirun vaikee saada enään tai saahan niitä mut maksavat niin helvetisti joka puolella maailmaa ja arvoo nousee joka vuosi!!
     
  5. greenrtse

    greenrtse 1st gear

    jep,56 avo meni lappeenrannasta Västeråsiin,joka kesä on tullu istuttua takapenkillä powerissa enemmän tai vähemmän maistissa :D
     
  6. impala1968

    impala1968 Gearhead

    No hiljaista tuntuu olevan tällä rintamalla. Mut itse itselleni vastaten, kohta on ainakin yks.
     
  7. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Niinpä,kyllähän niitä tänne mahtuu 8)
     

Kerro tästä muillekin!