-57 lokasuojan kulmapalat uudet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Classic Chevy Club of Finland ry', aloittaja human62, 21.11.2009.

  1. human62

    human62 1st gear

    Eli :57 Cvy:n lokasuojan lamppujen alle tulevat kulmapalat, sinkkipainevalua.
    Uudet , osat Helsingin lähellä, myyntiä helpotettu osat valmiiksi tingittyyn hintaan:
    165 €

    p.0400-728606
     
  2. human62

    human62 1st gear

    up, ja keväällä voin tuoda sen keskiosankin jos löytyy sopiva matakalaukku :) ...yms..
     
  3. human62

    human62 1st gear

    Alla Linkki samanlaisiin jotka postikulujen ja tullimaksun kanssa hintaan tämän hetken kurssilla laskettuna noin 165€

    1,2 kertoimella Laskettuna 139,95 X1,2=167,94€

    Danchuk 1957 Chevy Hood Bar Extensions

    473
    1957 Hood bar extensions; pr
    $139.95 PR Add To Cart
    Details
     
  4. human62

    human62 1st gear

    Oon jenkkilässä ja jos tarve voin korvausta vastaan Pakata/lähettää osia Suomeen tulevan auton kyydissä. Olen täällä 19.5-10 asti mutta ota yhteyttä reilusti ennen lähtöpäivää jos on tarvetta osille.
    Lähetettävä auto saapuu Suomeen n. 6 viikon päästä.
    Kuljetuskulut jaetaan tasan suhteessa osien kokoon ja painoon tai sopimuksen mukaan ja vastaanottaja maksaa itse osat.
    Voin mahdollisesti myös tuoda pienempiä tavaroita matkalaukussa riippuen onko tilaa pakata vielä jotain mukaan sekä painorajan niin salliessa.

    Tällä hetkellä puhelinlaskua on 800 € joten älä soita (en vastaa) vaan pistä yv:tä.
     

Kerro tästä muillekin!