`58 Buick

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mikcu, 19.2.2004.

  1. Buick59

    Buick59 Gearhead

    buick 52

    No tokihan täällä "kekkonen" on... :)
    Haettiin helsingistä -98 samalla reisulla tuli itelle tuo -59
     
  2. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    :odroll: ..tuota noin, sorry pieni offtopiikki. Mahdatkohan olla sukua eräälle hyvälle ystävälleni?
    Sukunimi, mainitsemasi paikkakunta ja harrastus elämäntapana alkaa olemaan niin kaikin puolin liki toisiaan..
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Re: buick 52

    Ai se on "kekkonen" nykyään? Paasikiven autona tunnettiin täällä.
    On muuten mennyt muutaman kerran pohjoisen ja etelän väliä. Aina on Auto haettu "takaisin" ylös tai alas.
    Mobilistissa ollut kuvia kun Suomen pressa ja Ruotsin kunkku on siinä kyydissä. Siinä letkassa myös muita autoja esim 54 avo Buick mistä ei enää kukaan tiedä mitään.

    Tosta vaaleasta 57 avo Roadmasterissa oli jossain täällä kuviakin. Oisko ollut Kokkolan tai Vaasan vappuajelut 3-4 vuotta sitten?
     
  4. Otto

    Otto Gearhead

    Re: buick 52

    Näin muistelisin.
     
  5. rautapää

    rautapää 3rd gear

    Mistäs mahtas olla mahollista ettii 58:siin korin korjaus paloja???
    Tai siis onko ees saatavana??? :odroll:
     
  6. buicksuper

    buicksuper Gearhead

    3 x 58 tulossa texasista pohjoispohjanmaalle. näitä ei kait voi olla koskaan liikaa?
    liian pitkiä kun ei sovi samaan konttiin!
     
  7. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

  8. jalluvaari

    jalluvaari Gearhead

    :D :D :D

    hyvä,hyvä, hyvä, tervetuloa suomeen, jos on kuvia tulokkaista niin laitappa tulemaan; jallu@autoporssi.fi

    lisäilin tuonne kuvablogiin myös tuo rovaniemellä bongatun avon ja pari muutakin kuvaa, mm hollantilaisen B58 ambulanssin.

    http://kuvablogi.com/blog/14230/

    onko kukaan bongannut B58 hauturia, ei oo ainakaan tullu mun kohdalle, tuli mieleeni kun HML;ssa viime viikonloppuna hauturit oli gruisailemassa.
     
  9. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

  10. VSQ

    VSQ 1st gear

    Kenen pihalle se "Erkon vanha" Roudmasteri ny meni just ku hokasin et myynnissä.
    Kysyypi nimimerkki : "Hitto mä oon hidas.."
     
  11. buddyfaro

    buddyfaro Gearhead

    tohon se Riihimäen seutuville tuli, onko kellään tiedossa ehjää tankkia, kaveru kaipailis nyt semmosta kun tosta Roadmasterista on tankki vähän hapan...
     
  12. VSQ

    VSQ 1st gear

    Nopeastipa selvis.. :eek:
    Onnea kaverilles. Hieno auto.
     
  13. Lassi

    Lassi Gearhead

    Liekkö ongelmitta tullut perille asti?

    Pojjaat kävi laitattamassa töissä uudet renkaat alle auton ostettua.
    En vaan kehannu mainita täällä, että on myyty ennen muita..
     
  14. Ahis

    Ahis Gearhead

    Buick olis taas katsastettu tälle vuodelle, jarruletkut tarvis vaihtaa täs ku ehtii.
     
  15. jalluvaari

    jalluvaari Gearhead

    luulekko et sillä pääsis vorssaan picnickiin? onko muita B58 lähdössä?
    :D :D :D
     
  16. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Ompas täällä ollut hiljaista.. Siksikö kun mulla ei ole Buickkia enää?
    Vieroitus Buickista ei ole ollut helppoa.
    Tulen Forssaan ja annan hienoimmalle 58 Buickille palkinnoksi Buick kalvosin-napit. Käyttämättömät vuodelta 58. Näitä sai ansioituneet dealerit tehtaaalta lahjaksi. Mun on pitänyt noi antaa jo vuosia sitten Forssassa. Jos nyt luopuis niistä kun käyttö niille ei ole ja hyllyt täynnä muuta 58 buick reksvisiittaa.
     
  17. Mikcu

    Mikcu Gearhead

    Muuten kyllä, mutta tuli kehotus kylpeä Naantalissa koko viikonloppu... :wink:
     
  18. Ahis

    Ahis Gearhead

    Kyl tarkotus ois lähteä vaunun kanssa, tehdään oikea pick-nick reissu :lol:

    Tosin taas kun tulee muksut mukaan niin säiden mukaan mennään, jos aamulla paska keli kuten viime vuonna niin jäämme kotiin. Kermaperseilyä tai ei, mutta reissu kolmen pienen mukulan kanssa vesisateeseen ei innosta :rotfl:
     
  19. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Jim oletko tulossa Forssaan? Mä en kun ukkosta lupas eikä kehtaa käyttiksellä lähtee. Jos tuut niin panen listan kavereiden matkaan niin saatte treffata siellä.
    Heka95 tuo mulle vielä tänään pullon. En tiedä minkä?
    Sanoin sille Heka, tuo leka.
    Se hakee mun käyttis ei 5-8 vaan 8-5 Limitedistä keulamerkin. Sillä oli sellainen ja ostajalle lupasi puuttuvan merkin. Mä lupasin Hekalle ton merkin ja ettei menis OT niin tuon keulamerkin tilalle tulee NOS Buickin keulamerkki, mutta arvatkaa miltä vuodelta? Helpotetaan vähäsen. 55 Buickissa on sama merkki keulalla, tosin niitä on 55 Buickissa vain yksi, niin kuin näissä nykyetovetopaskoissakin..
     
  20. jalluvaari

    jalluvaari Gearhead

Kerro tästä muillekin!