´58 Buickin metsästys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Harrastelija, 20.1.2006.

  1. Harrastelija

    Harrastelija 3rd gear

    Pappani omisti 60-luvulla mm. tällaisen auton ja olen siitä kuvia nähnyt ja nyt olisin halukas tietämään missä kyseinen auto mahtaisi olla, minulla on Buickin senaikainen rekisteritunnus (LZ-866). Kyseinen tunnus tässä autossa oli ainakin 60-luvun alkupuolella.

    Minkälaisia kokemuksia ihmisillä on, mikäli ovat joskus olleet samoilla asioilla? AKE:sta varmaan kannattaa aloittaa?
     
  2. Tupis

    Tupis 3rd gear

    En tiedä onko sielläpäin mobilisteilla tai jollain vanha kantakortisto tallessa. Siitäkin saattaisi selvitä jotain.
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Ei tähän AKEa tarvita kun meillä on tämä OVERDRIVE. Toi on yksi kuudesta Suomi autosta. Niitä oli yksi jokaista paitsi Limited joita oli kaksi joista toinen tuhoutui aika uutena. Se ja sen osat on sitten eri juttu ja se mulla on vilä kesken joten se siitä. Nittä oli siis Special, Century, Super, Roadmaster ja kaksi Limitediä. Kaikki olivat uusina mustia ja koriltaan 4D HT malleja. Ukkisi auto oli Super ja se, niin kuin kaikki muutkin, on mun tiedossa. LZ-866 poistui rekisteristä 31.12.1967. Toi auto on ainoa Suomi auto mikä on tällä hetkellä kilvissä ja se löytyy Uudestakaupingista Asmolta. Olen sille osia hommannut ja ens kuussa mulle tulee 2D HT Buickki avon kaveriksi ja sen mukana tulee Asmolle lisää osia. Se on nykyään AA-22 kilvillä mikä kertoo että se on ollut Suomen valtion autona aikoinaan ennen pohjoiseen lähtöä täältä. Ennen AA-22 kilpeä se oli OSO-66 kilvillä mikä viittaa Oulun lääniin. Asmo haki sen Jallelta pohjanmaalta. Auto on nykyään vaalean sininen/valkoinen ja letukan pikkulohkolla, mutta on katsastettu ja liikenteessä. Täällä on muuten mrkki- ja mallikeskustelu palstalla meille oma '58 Buickit Suomessa topic joten jatketaan siellä. OTTO voi vaikka laittaa kuvia sinne Asmon eli ukkisi vanhasta autosta nykyään ja me halutaan tietysti nähdä toi kuva 60 luvulta! Laitan sulle vilä Asmon tiedot yv:nä.
     
  4. Otto

    Otto Gearhead

Kerro tästä muillekin!