6.2 d jakopään kesto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja bandit_1, 15.10.2004.

  1. bandit_1

    bandit_1 Gearhead

    tämmönen homma askarruttaisi, alkaa olla 450 tkm takana ja aloin miettimään että onko toi ketju ikuinen vai pitäiskö se vaihtaa varmuuden vuoksi, että vois taas yöllä nukkua :odroll:
    olisko minkälaisia kokemuksia onko näitä menny poikki :eek: tai oletteko missä vaiheessa vaihtaneet ketjun ?
     
  2. GS RIVIERA 68

    GS RIVIERA 68 3rd gear

    Taitaa olla hammaspyörillä,,,jakopää !
     
  3. A. Koivualho

    A. Koivualho 1st gear

    Muistaakseni nokka pyörii ketjulla ja pumppu nokan päästä rattaalla. Saattaahan se kettinki olla jo venunut. Joku joka osais kuunnella tarkkaan ni vois sanoo suurinpiirtein onk se hirmu löysä.
     
  4. hanekki

    hanekki 3rd gear

    kyllä ihan varmaan kuulet jos se pitää vaihtaa.käytät vaan omaa järkee
     
  5. hansa

    hansa 1st gear

    Tästä en oo varma mut kuulen töissäni lähes joka päivä epätasaisesti tyhjäkäyntiä käyviä 6,2d autoja(ronksottavia, mitä ronksotus tarkottaa,niin se on mun mielipide äänestä). Ainakin bensa-autoisa tosiväljä jakopää aiheuttaa epätasaista tyhjäkäyntiä. Joskus aikoinaan itellä hyppäs cordobasta (360) jako hampaalla yli ja vaihdoin jakopään , niin auto kävi sen jälkeen kun kello. Tosin kaikki muu oli ok.
     
  6. bandit_1

    bandit_1 Gearhead

    joo tääkin vähän "rykii" käydessään, mut en oo vikaa vielä paikallistanu
    epäilin jotain venttiilien vuotamista tai nokan kulumista mutta vois se tietty olla toi jakopääkin
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kyl noil kilsoil ruiskupumpun ennakonsäätimen väljyys ja suuttimien kuluneisuus tekee sen huonon tyhjäkäynnin. Ja kaikki muut kuluneet osat yhdessä.

    Koivualho.
     
  8. bandit_1

    bandit_1 Gearhead

    ennakotkin oli joskus mielessäni, täytys käydä jossain tarkistuttaa. olishan tuo kiva kun kävis vähän tasaisemmin
     

Kerro tästä muillekin!