6.2 diesel pakkosyöttön ja korotetun tyhjäkäynnin ohjaus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Mantariini, 19.2.2008.

  1. Mantariini

    Mantariini Gearhead

    Millä tavalla noi on toteutettu? Oikean kannen takaapäässä on anturi kaksijohtoinen, jonka pitäs vaikuttaa pakkosyöttöön ja tyhjäkäyntiin. Onko anturi on/off tyyppinen vai vastusanturi? Jos vastus niin mitkä pitäs olla arvot? Oisko kellään kytkentäkaaviota moottorille? Etsin jo netistä, mutta en löytänyt. Autohan on chevy van vm-89 :eek:
     
  2. kojo

    kojo Gearhead

    Se anturi on on/off tyyppinen, sähkö kulkee kylmänä
     
  3. isok5

    isok5 1st gear

    Katso edestä oik. kannen etupää siellä saattaa olla yks anturi mikä sotkee ko.systeemiä
     

Kerro tästä muillekin!