6,2d ja päästöt yli asteikon

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Lerssi, 10.1.2011.

  1. Lerssi

    Lerssi Gearhead

    no eihän se vani leimaa saanu kun oli savut perseellään kuskinpuolel. repen puoli ihan jees. ei kilise eikä kolise ja vetää nätisti mut ehkä pieni sininen juova nähtävissä ku katsastusmies sitä polki. eli nyt arvon raati veikkauksia siihen mikä mättää. suuttimet? kun on jokapäiväinen kulkupeli kyseessä niin ei viitsis koko mosaa muttereix laittaa jos olis mahdollisuus päästä helpommalla. öljyäkää se ei popsi vaihtovälin aikana oikeen mitään joka on mun autojen kohdalla suorastaan omituista.
     
  2. Akke

    Akke Gearhead

    Tere
    Omaa vania just kuukausi takaperin kävin näyttämässä ja sama vika. Se heräsi toimimaan kun kävin maantiellä ajamassa 2 vaihteella noin 80km/H sellaisen 8km lenkin. En uskonut että olisi karstainen kun joka päivä ajan noin 60km. työmatkaa josta suurin osa maantie ajoa. Mutta tässä tapauksessa oli karstoittunut, tuon 8km. lenkin jälkeen savut 0,9
    T.Akke
     
  3. Panze

    Panze 3rd gear

    Koskas ne suuttimet on viimeks huollettu?
     
  4. Lerssi

    Lerssi Gearhead

    auto ollu mulla noin viis vuotta ja noin 150000km. enkä tosiaan oo kertaakaan suuttimiin koskenu :oops: suodattimet ja öljyt oon vaihdellu ajallaan, muuta en oo sille tehny. vähä tuo dieselin sielunelämä mulle vierasta. suuttimien huolto. missä, miten,hä? maksaako vitusti tonnia?
     
  5. Akke

    Akke Gearhead

    Päästöihin vielä, ei auttanut vaikka konttorilla paikallaan poljettiin auto noin 10 kertaa ei vain pudonnut vasta tuon pienen 2 ajetun pyrähdyksen jälkeen tasaauntu tuonne alle 1
    T.Akke
     
  6. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    -Tämä on hyvä konsti ja näyttää tosiaan auttavan myös 5,7 dx:ään.
     
  7. vanijari

    vanijari 1st gear

    No joo

    Otappa ilmanputsari pois ja ajele jonkun verran että imusarja kuivuu öljyistä, ja vie se testiin myös ilman putsaria. Nyt ei mene pölyjä koneeseen kun on lunta
     

Kerro tästä muillekin!