6.2D vetolevyt?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Väne, 31.7.2004.

  1. Väne

    Väne Gearhead

    Meinasin 6.2:sen perään laittaa th350:n mutta vetolevyn pulttijako ei passaa turbiiniin,aiemmin ollut th400 ja ilmeisesti sillä 6pulttisella HD turbiinilla,kuitenkin kaikki reiät hieman ulompana mitä missään minun turbiinissa

    1. Passaako th400 turbiini lukottomaan th350:seen.

    2. Onko noita koneita pienempi jakosella vetolevyllä,ja jos on niin sellasta voi kaupata.

    3. Onko tuo kone ulkopuolisesti painotettu kun vetolevyssä näky paino olevan,alkuperäinen??

    Tarkotus vain testata konetta ja autoa tuolla loovalla,jos tuntuu toimivan niin sitten vois laittaa th700:n,eli voi kaupata semmosta.
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    400 turbiini passaa 350 toosaan! "Normaali" vetolevy on tuplajaolla ja puntti kuuluu siihen.
     

Kerro tästä muillekin!