6.5td:n viritystä....

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja jussiyp, 27.3.2009.

  1. jussiyp

    jussiyp 3rd gear

    Olisin tiedustellut että millasia kokemuksia ihmisillä on ko. moottorin virittelystä ja sen vaikutuksia kulutukseen?

    Ittellä olis mieles ainakin pakoputken laitto ja boksi mutta auto (-96 subbe) on meille uusi tuttavuus niin aika vähä kokemuksia vielä jenkeistä...

    Auttakaa miestä alamäessä! :poff:
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

  3. kane

    kane 1st gear

    Katoppa tuolta Merkki ja malli osiolta... siellä on meidän Subbe topiikki josta vinkkejä irtoo varmasti :wink:
    Imu ja pakopuoli auki, ruttuputki downpipe (se turbolta alas lähtevä) vaihtoon sileään 3":een...
    Syötön lisääminen 96=> odbII vekottimessa vaatii tietsikan flashayksen.
    Niistäkin ja niiden vaikutuksista ollaan aika pitkälle tietoisia.

    edit: :rotfl: Mudracer oli nopeempi...
     

Kerro tästä muillekin!