60/70 luvun Farmarit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja MadMike, 19.3.2004.

  1. MadMike

    MadMike Gearhead

    Elikkä mitä on olemassa suomessa noita full ja midsize farkkuja suomessa ?
    Itseä ainakin kiehtoo noi mid-size GM:ät sekä Vegat.
    Tiedossa on itsellä 65 Sportwagon joskus näin hernesaaressa ruskean 68 Malibun ?
    Turussa on vihreä 68 Sportwagon.
    Suomessa on ollut ainakin musta ja sininen 66 Sportwagon.
    65 Country Squire uustuonti oli myös AMCssä joskus...jännä auto sekin.
     
  2. chevelle66

    chevelle66 Gearhead

    mulla oli joskus 66 sportwagon metallinsininen vaihdoin 61 thunderbirdiin, wagon meni johonkin itä-suomeen
     
  3. 4D -38

    4D -38 1st gear

    Mulla oli aikoinaan -74 Chevelle Malibu Classic STW. Auto oli entinen Manalan Taksi. Tällä hetkellä kajakki vaikuttanee Hämeenlinnan seutuvilla?
     
  4. 63impala

    63impala 1st gear

    Olikohan toi em. kanootti kullanvärinen, oli mulla asuessani Raumalla -90 puolvälissä?
     
  5. Fordhomo

    Fordhomo Gearhead

    Chevelle! Tää taitaa olla sun vanha?
    http://groups.msn.com/HogGarage/entiset ... hotoID=202
    Mä otin selvää tän tiedoista ja se oli ennen mua Porvoossa ja Hesassa ja sitä ennen itä-suomessa. Meikä myi sen Riksuun... eli Ympäri käydään ja melkein yhteen tullaan. Kun tää tuli mulle, oli siinä NHN*66 rekkari, mutta hommasin siihen sen alkuperäiset UL-alkuiset mustat kilvet. Olis kiva tietää lisää tästä.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Fordhomo 2004-03-19 21:59 ]</font>
     
  6. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Mulla oli 72 Vista Cruiser, vanha raggarbil ruottista, nykyään Olds-harrastajan hellässä huomassa.
    http://groups.msn.com/impala1968/entise ... PhotoID=33

    Kaverilla oli vaaleansininen 65 Bel air, 9 henkeä, 6+3 speed ylivaihteella.

    Molemmat härvelit olleet jossain vaiheessa Lahden tienoilla.
     
  7. chevelle66

    chevelle66 Gearhead

    fordhomo toi tuli mulle sulta otit 69 coronetin vaihdossa buickilla käytiin powerissa ja meinas palaa siellä muuten auto toimi helvetin hyvin
     
  8. MadMike

    MadMike Gearhead

    Sikäli erikoinen että tuo ei ole musta kuten lähes kaikki muuta Sportwagonit ellei tämä sitten ole se yksi ja sama joka olut alunperin musta?
    Turussa moinen 66 pyöri joskus ja nyt täällä on projektina 65 raato.
     
  9. Fordhomo

    Fordhomo Gearhead

    Ai jaaha, näin päin se siis olikin, Coronetti oli hyvä peli, niin hyvä että piti omistaa se kahteen kertaan :grin: Coronetti on nykyään Klaukkalassa.

    En tiedä onko toi ollu musta. Rekkarista päätellen ennen ekaa kertaa kilvistä poistumista ollut Uudellamaalla. Oli ainakin hyvin maalattu jos on ollut joskus musta. Tuli aika lailla tota tongittua mutta missään en törmänny mustaan väriin. Pohja tossa oli tehty tosi hyvin ja ajan kanssa. Täysin ruostevapaa. Kattoikkunoiden reunoissa oli hieman ruosteen tynkää, mutta kittailin ne umpeen. Tossa vankkurissa jos ois ollu automaatti ja sohvapenkki, olis viittiny ehkä sen kiinni olleen horon kaasarinkin vaihtaa taloudellisempaan.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Fordhomo 2004-03-20 13:57 ]</font>
     

Kerro tästä muillekin!