'60 Chevrolet Impala HT

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja 1320, 25.2.2015.

1. FuryIII '71

FuryIII '71 Gearhead

Jätkällä meni pasmat sekaisin. :lol: Ei vaineskaan, on itelleki välillä käyny noin. :eek:

2. 1320

1320 Gearhead

Kiitos! Ja hienoa että nuorimmatkin ymmärtävät autojen päälle! 8)

Heh, ihmekös tuo kun mutkan takaa ei tullutkaan se tavallinen kananmunanmallinen tötterö vaan oikein kunnon auto. :lol:

3. FuryIII '71

FuryIII '71 Gearhead

Juu, semmoinen pääsee joskus yllättämään kyllä pahasti. Tai siis hyvästi. Eiku... :eek:

4. LPV

LPV 2nd gear

Kyllä niitä likkoja tuollaiseen autoon kyytiin saa, sillä ei kannata ressata... ;)
    Kaikista vähänkään erikoisista ideoista saa aina runsaasti epäileviä mutinoita osakseen! Tuosta oppineena en enää nykyisin kysele keltään mitään etukäteen, vaan teen sen mitä haluan ja katson sitten reaktiot jälkeenpäin... :lol:
    Ne tekstit voit harjoitella johonkin pahville tai paperille ja maalata sitten tarramuoville tms. Leikkaat ne siitä irti tarroina ja liimaat Chevyn kylkiin! Voit tarvittaessa sitten poistaa ne helposti, eikä tarvitse ylimaalata koko autoa.

5. jrasi

jrasi 3rd gear

Tämä bongattu tänään livenä, hyvältä näytti ja tuo sekarengastus näytti liven huomattavasti paremmalta kuin kuvissa.

6. 1320

1320 Gearhead

Kiitokset kehujille / kannustajille niin täällä kuin paikanpäälläkin!

Itse en ole oikein tekstien teippaamisen kannalla, näin vanhaan autoon ne mun mielestä pitäisi melkein maalata. Toki helpompaahan se olis teipillä, mutta pitäähän sitä haasteita ihmisellä olla. :lol: Ei vaan ei tuo maalailu ole onneksi nyt päällimmäisenä mielissä, eli täytyy katsoa sitä myöhemmin. Jotkut tekstit kyllä kiinnostaisi.

Tampereella tuli tosiaan käytyä ja hyvin pelitti Letukka koko matkan. Pientä probleemaa meinasi tulla vilkunviiksen kanssa, mutta siitä selvittiin ja nyt toimii vilkutkin taas.

7. Bowtie

Bowtie Gearhead

Tommoseen lauseeseen kiinnitin huomiota jossain toisessa topicissa, onhan sulla releet Chevyn ajovaloissa? Jos ei niin suosittelen laittamaan, säästää valokatkaisijaa ja pitkien vaihtokytkintä, ja valotehokin paranee. Kyllä noilla 5 3/4-tuuman H4-lyhdyillä näkee kun vaan on ehjät umpiot ja valoille tulee riittävästi jännitettä.

8. LPV

LPV 2nd gear

Tarkoitin, että jos maalailisit läpinäkyvälle tarrakalvolle sopivan 50-lukuiset tekstit ja sitten leikkaisit mattoveitsellä ne tekstit, vaikka kirjain kerrallaan, irti tarra-arkista. Kun ne on tarpeeksi läheltä kirjaniten ääriviivoja leikattu, ei niitä huomaa tarroiksi läheltäkään... 8)

9. 1320

1320 Gearhead

Muistaakseni noissa valoissa ei ole releitä, eli sen muutoksen voisi tehdä jossakin vaiheessa. Kyllä noilla pärjää nytkin, mutta ei niitä oikein voi kehua tehokkaiksikaan...

Jaa se onnistuu tuollakin tapaa, kiitokset tarkennuksesta! Pitääkin kokeilla miten tuo toimii minun tekemänä... :D

Tuossa vielä muutama kuva Letukasta kun jokusen yllättävänkin hyvän pimeäkuvan onnistuin nappaamaan.

10. LPV

LPV 2nd gear

Sitä on ajetu kilpaa kesällä, näin ainakin Kalajoelta kuvia malibusta.
    Onkos Impalaa ulkoilutettu yhtään???

11. 1320

1320 Gearhead

Joo Stock / Super Stockin SM-Sarja kierrettiin ja lopulta kuudes sija osui mun kohdalle (kuten viimevuonnakin). :D

Impalalla olen myös ajellut niin paljon kuin vaan ajan ja rahan puolesta on mahdollista ollut, ja kieltämättä onhan se ollut aika yleinen näky Pääkaupunkiseudulla. On sillä toki pidempiäkin reissuja takana ja hienosti on koko ajan pelannut. Esimerkkinä eräänä viikonloppuna perjantaina kävin Rekola Cruisingissa, lauantaiaamuna suuntasin Ford Nationalsiin Alastarolle katselemaan tuota Drag Race osuutta. Illalla sitten Alastarolta Nastola Cruisingiin ja sunnuntaina Forssa Pick Nickiin ilman mitään ongelmia, mitä nyt lompakko vähän tykkäsi kyttyrää kun toi bensa on noin kallista :lol: .

Muutama kaverikin on ihan mielellään aina lähtenyt ajelulle kun olen Impalalla käynyt kylässä.

Kohta "joutuu" ottamaan Impalan käyttöautoksi vielä kun on ajokelejä, kun käyttöautoksi ostamani '92 Chevy S10 kokee pientä muodonmuutosta alkuperäisempään suuntaan ja on hetken pois liikenteestä, jolloin tämä jää mun ainoaksi autoksi.

Ja "Mulla oli ihan tällanen samanlainen" tyyppejä on löytynyt myös senverran etten arvannutkaan Suomessa olleen yhtäpaljoa 2D HT '60 Impaloita. :rotfl:

12. Pas(i)kiainen

Pas(i)kiainen 3rd gear

Ihan samanlainen, paitsi et se oli neliovinen, erivärinen, kutosella, rattimanuaalilla, ja ainii se oli foordi.

Kerro tästä muillekin!