600 cfm vai 750cfm??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja kauko-63, 19.6.2017.

  1. kauko-63

    kauko-63 Gearhead

    kaasarin hankintaa Ois edessä kumpi otsikon vaihtoehdoista Ois oikeampi koko 390 caddyyn?
     
  2. 3964

    3964 3rd gear

    600 parempi ruisailuun.
     
  3. kauko-63

    kauko-63 Gearhead

    jep! Niin meinasin itsekkin! Ja semmonen nyt tilattu:)
     
  4. kauko-63

    kauko-63 Gearhead

    mites Tommonen muuten ku pulttaa kiinni niin onko jossain tehtaan perus säädöissä vai onko sit säätelyä tiedossa?
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Jos sulla vakiomotti niin 95% todnäk sopii suoraan kunhan seokset kattoo tyhjäkäynnillä kohdilleen.
     
  6. kauko-63

    kauko-63 Gearhead

    kiitos vastauksesta! Vakio toi on,eli vähä ruuvaa tyhjäkäyntiä vaan,homma ok.
     
  7. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Yleensä ei ole edes kiihdytyspumpun vipuun tarvinnut koskea, sen saa kahteen vai kolmeen eri kohtaan. Ylin assnto muistaakseni oli eniten bensaa ja alin vähiten.


    Seosruuvit kiinni ja 1.5 kierrosta auki ja siitä sitten ihmettelemään käyntiä.
     

Kerro tästä muillekin!