-61 Moparin hattuhylly / hattuhylly englanniksi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja seneca, 12.3.2007.

  1. seneca

    seneca 1st gear

    Oisko kenelläkä hajua mikä on auton hattuhylly englanniksi. ku ei netistäkä ole apua??? Tarkotus olisi tehä vuoden -61 Doge Senecaan mahdollsimman alkuperäisen oloinen hattuhylly. Ilmeissti väärinpäin olevaa kovalevyä? Eli kuvat alkuperäisestä mallista ja matariaalista ovat myös tervetulleita. Kun ei haluis tehä mitään perusversiota vanerista ja vinyylistä.
     
  2. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    rear deck (cover) se on englanniksi
     
  3. seneca

    seneca 1st gear

    Kiitos ja eikun googlettaaan. Jos jollain on kuvia ne ovat myös vielä tarpeen!!! :wink:
     
  4. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Package tray on muuten kans käytetty...
     
  5. robin

    robin Gearhead

    Itse tein muutama vuosi taaksepäin -65 Dodgeen hattuhyllyn juuri kovalevystä, vanha hattuhylly kainalossa hain vastaavaa levyä muistaakseni puukeskuksesta ja vanhasta pelastin vielä kaikki muovieläimennahasta tehdyt koristukset/reunukset ja liimasin/ompelin tuohon uuteen levyyn. Tuli ainakin omasta mielestä pirun hyvä eikä maksanut kuin muutaman euron.
     
  6. timoknihti

    timoknihti 1st gear

    mulla olis ehkä jossain tommonen 61 pioneerin tai senecan tallin vintillä voin tarkistaa vkl
     
  7. RAIVO

    RAIVO Gearhead

    Mä tein -63 plymariin kovalevystä, 3mm vaahtomuovista ja keinonahasta hattuhyllyn. En tiedä häpeekö alkuperäiselle ku paikalla oli jonkun oma viritelmä aiheesta ja ainakin paremmin onnistuin mielestäni..
     
  8. Package tray termiä käytetään kans.
     

Kerro tästä muillekin!