1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästekäyttömme. Lue lisää.

'62 Chevrolet Chevy II 2D Sedan

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja 1320, 5.9.2016.

1. Bowtie

Bowtie Gearhead

Kyllä tästä uhkaa hyvä tulla! Sitten kun toi on valmis 2D olen hippasen kateellinen :rotfl:

isalmela tykkää tästä.
  2. 1320

1320 3rd gear

Äläs nyt, hitsailet sen SS Avon sieltä liikenteeseen niin ei tarvii olla kateellinen.:odwink::rotfl: Eikä ne 4D Sedanitkaan rumia ole.

Apukuskin puoleinen etulokari vaati vähän hitsailua. Etunurkat on joku aikaisemmista omistajista joskus hitsannut varsin siististi, niin niille ei ainakaan vielä tarvinnut tehdä mitään eikä lokarissa muutenkaan näkynyt mätävikaa missään. Mutta koska kyseessä on Chevy II 100, niin noi kerskamallin listanreijät piti tukkia.

Helpoimmalla olis varmaan päässyt hitsaamalla vaan lapun takapuolelle ja tukkimalla reijän tinalla, mutta halusin tehdä kuitenkin kunnolla ja viilailin pellistä juuri oikeankokoisia pyöreitä paloja, jotka sit hitsailin paikalleen.

Täytyyhän noikin saumat vielä tinailla, mutta sitä ennen tästä lokarista pitää vielä laittaa antenninreikä umpeen ja muutenkin poistaa vähän maaleja niin näkee peltien kunnon. Mutta hyvältä noi molemmat lokarit näyttää ainakin tähän mennessä.

MOPOAUTO 63 tykkää tästä.
  3. 1320

1320 3rd gear

Lokarin päältä täytyi hitsailla vielä antenninreikä umpeen. Siitä vierestä löytyi myös yksi hyvin pieni ruostereikä, niin hitsailin sen kanssa umpeen. Seuraavana sitten somalilaikka pyörimään ja hioin maalit pois kokonaan tuosta lokarista niin näkee sen kunnon paremmin. Ja kuten arvelinkin, niin ylläreitä ei löytynyt vaan hyvin on jonkun edellisen tekijän ruostepaikat tehty.

Seuraavana olis sitten saumojen tinausta ja pari pientä lommoakin tuossa oli mitkä vois siloitella.

esmi tykkää tästä.
  4. MOPOAUTO 63

MOPOAUTO 63 1st gear

Tänähän rupee valmistumaan .

5. MOPOAUTO 63

MOPOAUTO 63 1st gear

Olisko tarvetta weld pro star vanteille 15x10 /6.5bs olisi ylimääräiset 400€ ollut tuossa mun kakkosessa

6. MOPOAUTO 63

MOPOAUTO 63 1st gear

Niin ja kardaanikin olisi ylimääräinen

7. 1320

1320 3rd gear

Hitaasti mutta varmasti tääkin etenee.:odbiggrin: Täytyy koittaa nyt kun lomat alkaa niin saada rakenneltua vähän enemmänkin...

Weldin vanteet on vähän turhan modernit tähän mun vekottimeen, ajattelin pysytellä peltivannelinjalla vaikka ne kauheen painavat onkin. Pistänpä kardaanista YV:tä, se voisi kiinnostaakin kun sellaista ei mulla vielä ole...:odcool:

Kerro tästä muillekin!