64-65 moparin automaatin shifterit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja maxvo2, 14.2.2014.

  1. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Kun ei ole koskaan näpissä pitänyt niin, onko -64-65 vuosien A-B-C koristen automaati shiftereissä eroa?
    Nämä vuodethan olivat vaijerilaatikoita ja 66 up tuli vivuilla ohjatut loorat.

    -66 tuli uusi malli lattia shifteriin, mutta nyt tarvitsen tietoa nimenomaan otsikon malleista.

    Tuossa malli A/B koppaan http://www.ebay.com/itm/1965-A-B-BODY-c ... bb&vxp=mtr

    Ja tuossa A-koppaan http://www.ebay.com/itm/Mopar-1965-A-Bo ... 9f&vxp=mtr

    B-koppaan http://www.ebay.com/itm/64-65-Dodge-Ply ... 0d&vxp=mtr

    ja tuossa C-koppaan https://www.google.fi/search?q=1965+Fur ... B808%3B526

    Konsolithan ovat erilaisia, mutta oliko kepin mekanismi/kiinitys/toimintatapa aina sama??
     
  2. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Ainakin '65 osaluettelon mukaan keskeinen mekanismiosa on samalla osanumerolla (2534512) A ja B ja C koppasissa. Imperialiin ei ilmeisesti moista hämmennintä saanut.
     
  3. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    OK Kiitos.
     

Kerro tästä muillekin!