-64 Valiant ZEU-38

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Tero2, 21.5.2013.

  1. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

    Tuli tollanen koppa haettua ja lähinnä kiinnostais auton historia. Joku joskus putkikeulan väsänny. Niin ja on oikein HT-korinen ellei sitä oo joku askarellu paskarrellu tolppa versiosta... Tän hetken väritys vihree ja otteessa 5.57 koneenkoko
     
  2. jusi99

    jusi99 Gearhead

    Oli mulla 1983-86 360+904+ 83/4.
    Ei ole alkuperäinen HT vaan mä tein HT.ksi Porvoon Simo toi barracudan ovet
    Ruotsista mulle. Mua ennen se oli broidilla 340+4v + 83/4.
    Tuolla on pari kuvaa http://public.fotki.com/120466/
    Sain toissa viikolla suomesta mun back-up levyn missä on paljon kuvia kyseisestä autosta.
     
  3. onbuicks

    onbuicks Gearhead

    Valtava muistiväristys meni lävitseni kun tajusin mistä autosta on kyse. jusi99:n veli on? siis kutsumanimeltään Stinde ja kävi tällä autolla usein meidän kimppatallilla Puistolassa. Ihailin silloin tuota autoa erityisesti sen asennon vuoksi. Perä oli matalalla levein peltivantein vastoin ajalle vielä tyypillisiä perän nostoja. Olin kai 17v silloin ja elettiin vuotta 1983? Eikö sillä käyty silloin jossakin Hangon kiihdytyskisoissakin!
     

Kerro tästä muillekin!