'65-'66 Fury

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja onre, 17.12.2007.

  1. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Fury I/66 GCL-85 on tontilla/sisällä kovia kokeneena, mutta palaa vielä taistelutantereelle jonain päivänä
     
  2. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Mulle tuli Autiorinteeltä aikoinaan käytetty tankki ja yhtä mätähän se oli, kuin alkuperäinenkin. A.M. vähän epäilikin sitä ja sain pitää risan tankin ja se toi fuselage-koppasesta vähän isomman. Tilavuus oli muistaakseni vähän vaille 100 litraa. Leveys oli jokseenkin sama, mutta pituutta oli enemmän. Se kuitenkin sopi alle. Katkaisin pannat ja hitsasin lisää pituutta.
    Mulla on mielikuva, että Furyn tankit mätänee helpoiten sen sauman yläpuolelta. Se saumapinta on parisen senttiä leveä, joten siihen sopii aika paljon paskaa hautomaan. Sitten kun tankki on aina vajaa, niin se hapettuu sisäpuolelta samasta kohtaa.
    Ainakin GM-farmeihin on saanut tankkeja todella halpaan hintaan. Jos juuri sopivaa ei löydy, niin etsii jonkun sinne päin olevan uuden tankin, muovia tai peltiä ja alkaa muokkaamaan siitä. Räjähdysvaara katoaa ja ei takuulla ole ruostereikiä. Mullakin alkoi tankki vuotamaan sen takia, että erehdyin putsaamaan sen teräsharjalaikalla. Harson ohut pelti petti sitten jostain, minkä huomasin tietenkin siinä vaiheessa, kun tankki oli jo maalattu ja auto otettu liikenteeseen.
     
  3. F250

    F250 Gearhead


    Tuo 65 Fyry III 2dht JZI-82 oli mulla 90-luvun puolivälissä, minä tyhmä menin sen myymään.
     
  4. rt68

    rt68 1st gear

    Onkohan tietoa missäpäin tämä -65 Fury nykyjään majailee vai onko mennyt romuksi http://rt68.homelinux.org/kotisivu/sekalaiset.html
    Hyvänä tuntomerkkinä nuo alassuin olevat takavalot jotka on tietääkseni jostain polarasta. Itse omistin kyseisen auton vuodet 89-95.
     
  5. onre

    onre 3rd gear

  6. Damo

    Damo 1st gear

    Yllättävää mulkii vuotaa tankki omast tai ei voi sanoo et vuotaa mut tihkuu toisen pannan alta josta on ennenkin hitsattu. Oiskohan siihe mitää kikkaa vai pitääkö alkaa hitsaa taas. Kaikkee pientä pitäs tehä kuhan kerkee... Laatikko vuotaa jostaa öljyt pihalle ja putket on liian alhaalla raapii tiehen vähän liian helposti. Ja ohjaukses on jossaa puol kierrost tyhjää mikäköhän siel antaa myöten? Akselistos ei oo väljää sen oon tutkin mut kai se jossaa siel rattiakselis sit on...? Ja keula merkki pitäs keksii jostaa tai korjaa vanha ja parempii puskureitki vois metsästää ja jonkinlaiset kapselit tarvis. Onneks ei mitää isompaa et pääsee taas kesäl kurvailee... 8)
     
  7. onre

    onre 3rd gear

    Kai oot kiristänyt simpukan jos ohjaus on löysällä? Siinä on päällä lukkomutterilla varmistettu ruuvi, jolla sen saa kireälle. Varo sitten, ettet kiristä niin, että se yllättäen alkaa kanittaa jossain kohdassa.

    Tosin, en tiedä ameriikanihmeistä mittää, mut kai nää ihan sitä samaa kamaa on kuin muutkin '60-luvun autot.
     
  8. Lassi

    Lassi Gearhead

    Syksyllä ostin -65:n
    http://kuvablogi.com/blog/1652/5/

    Pitäs muistaa kuvia päivitellä tuonne..
    Olis ihan mukava tietää, mitä väriä tuo valkea on, kun mukavasti alkanu kraateroitumaan.. Vissiin kuopion seudulla maalattu..
     
  9. Damo

    Damo 1st gear

    Olen omistanut Furyn nyt tasan vuoden. Emäntä oli salaa ostanut tuon minulle joululahjaksi. Tuliskohan pukin kontist lisää autoja tänään...
     
  10. Kapinakatti

    Kapinakatti 3rd gear

    Meillä on nyt puolisentoista vuotta ollu vm 66 4d ht Fury Vip, eipä kyllä ajoon saakka olla paljo päästy, Musti seisoo vielä tallissa laiton alla.
    Mutta hiljaa hyvä tulee. Ens kesäksi oisi kovasti tarkoitus saada ajolle.
    :pinup:
     
  11. Damo

    Damo 1st gear

    Kaikki Furyt kasaa Forssan pick nickkii ni saahaa rivii ne... :D
     
  12. Sittana

    Sittana 1st gear

  13. puavo the baboon

    puavo the baboon Gearhead

    onko tää pelastettu iisalmesta huovisen ääliöltä?
     
  14. fury-65

    fury-65 1st gear

    tuommottis fury löytyypi tallista,tosin ulko näkö muuttuu talvelven aikana[​IMG][/img]
     
  15. (iso)Arska

    (iso)Arska 3rd gear

    Kappas vain minun entinen sotaratsuhan se siinä :D Mitäpä meinasit talven aikana värkkäillä?
     
  16. karikari

    karikari Gearhead

    Tallissa jo hetken maalia odotellut -66 4d ht vip 383 commando sähkö lasit,penkki,vinyyliä katolla,jne.
     
  17. fury-65

    fury-65 1st gear

    pellin alle tulossa jokunen kaakki lisää potkua kun kaverin dusterista jäipi "ylimääräseksi"portatut kannet isommilla vetiileillä ja nokkakakin vaihtuu häijympään :soosoo: .pintaan tuleepi uusi musta väri ja jotain pientä pelti muutosta(ei mitään radikaali)ja alusta tippuu tonttiin totta kai,tehostajatkin olisi mielessä...saa nähä et mitä kerkiää tehdä ennen kesää 8)
     
  18. (iso)Arska

    (iso)Arska 3rd gear

    Hyvältä kuulostaa! Kannattaa ehkä harkita takalokarinkaarien muuttamista alkuperäistyyliin jos meinaa perää laskea. Oletkin varmaan jo huomannut että renkaan vaihto taakse on aika mielenkiinotoista. Onnee urakkaan!
     
  19. Kapinakatti

    Kapinakatti 3rd gear

    Puavo
    Kuuuuuule ku en tiiä sinänsä nyt justiin sannoo. Voi hyvinnii olla. Kuulemma umpilumihankesta hajettu. Sitten välikäen kautta meille.

    (iso)Arskalle :pinup: heipähei. :wink: Onpa kerrassaan uppee tuo siun entinen vehkees, uuvelle omistajalle onnittelut ja tsemii urakkaan.

    Ja tosiaan, jos jonakin kauniina päivänä tuo meijjännii liikkuu tallista muutennii ku työntämällä ulos, ni kesäretkille pittää (!) päästä.

    Nyt. Kerrassaan rauhallista joulunaikoo ja syökee hyvin että jaksatta.
     
  20. puavo the baboon

    puavo the baboon Gearhead

    eeku aattelin ku iisalmen tyhmin ja vastenmielisin jätkä ajel semmosella par kolme vuotta sitten..jätkä ei tajua autoista hevon vittuakaaan ja kukaan ei halua olla sen kans missään tekemisissä ja jos naamansa ravintolas näyttää ni yleesä saa turpaansa :poff: jätkä hommas ihtesä lööppeihin kolmisen vuotta sitten ku varasti entiseltä työnantajaltaan sian porsaan,rääkkäs ja tiiä vaek oes nusassukin sitä kerrostalo asunnossa ja sit oli yrittäny räjäyttää sen dynamiitin sytytyslangalla ja lopux oli puukolla hakannu sen reikiä täyteen ja viskannu raadon mehtään :mad: tollo ei älynny et siellä sikalas oli valvonta kamerat ni jäe kiinni :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!