'65-'66 Fury

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja onre, 17.12.2007.

  1. Kapinakatti

    Kapinakatti 3rd gear

    Kaitsu353W

    No täytyypi laitella siulle vielä yksityistä, kuvia toki löytyy! Kokonaan ja kilon paloina :rotfl:
    Mutta näin yleisesti mainittuna. 318 ryppyreuna vielä tallella, sillä koneella ostettiin. Laulettu ihan ihmeen vähän, ainut koskee nimenomaan mottia- on tainnu tuo auton nesteiden lisääminen unohtua oman nestetasapainotuksen ohessa :( Toinen kone jo hankittuna, mutta katotaas mistä ruvetaan tekemään peliä.

    Eipä lopu ainakaan tekeminen kesken :rotfl: jos noin muutenkaan...
     
  2. puavo the baboon

    puavo the baboon Gearhead

    no ompa kumma et "sian nussija"huovinen särkee koneen ku ei tajua nesteitä kahtoa! :poff: sillä apinalla ol aiemmin sinivalkea(nykyään punanen) 66 tolppa fury jonka haki kristiinan kaupungin jopparilta ni heti seuraavana päivänä kilautti siitä koneen ku ajo ilman öljyä! :rotfl: ja samassa kärrys kickdown ei pelannu siinä ku oli lootan kylestä vipu irti/lösällä ni ei sen vertaa saanu aikases/osannu et ois vaan kiriny ne.. puuttuuko siitä vippi furystä vielä sivupeilit? joku huopikkaan "kaveri" hajotti tai pihisti ne muistaaxeni :odroll:
     
  3. Kapinakatti

    Kapinakatti 3rd gear

    Sinä se Puavo kaunniisti puhut tuosta immeisestä- mutta ilmeisen osuvia kommentteja :wink:
    No justiinsa. Jepjep ja hyvähyvä. Joo, puuttuu :odroll: Tai. Takakontissa oli erinäinen kokoelma erinäisiä peilejä- mut yrittääpä ettiä vaiks ehjät toimivat jostain, en muista oliko edes kahta samanlaista saati oikeita. Oisko siellä yks ollu mikä pitäis kuulua tuohon, mut liekö ollu ehjä? Tarttiskin vilasta taas se romuloota.
     
  4. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    sama auto kyseessä kuin tämä ? tosin nykyisin luokkakaverilla. huutelee takaisin nimimerkistä Qtka

    [​IMG]

    ko. kärryssä tais olla tuo kickdownvipuongelma kun auto tuli qtkalle ja nyt makaa sonkajärvellä toimenpiteitä odottamassa kone irrallaan.
     
  5. luppes

    luppes 1st gear

    Vipottaja oliks toi -66 Fury 4D Ht.
    Meillä oli Haagassa joskus 70 -80 luvun taitteessa metallin hohto vihreä
    Fury 4 d ht , siinä oli pienet hopean väriset liekit etulokkareiden takaosassa.
    en muista rekkaria , mut olis kiva tietää onks vielä olemassa.

    - Luppe -
     
  6. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Joo, oli 4 D HT. Mä luulen, ettei '66 VIPpiä ollutkaan muuna korimallina. '66 se oli vielä Fury sarjassa, '67-'69 omana "mallinaan". Mulla löytyy muuten jossain tollaset '66 VIPin ovipaneeleiden VIP merkit ja jotain muitakin VIP merkkejä moiseen, mikäli jollain on tarvetta.
     
  7. E.P.

    E.P. 1st gear

  8. puavo the baboon

    puavo the baboon Gearhead

    juu tuo qotkan auto on samapeli,huopikas särki muistaaxeni 318:n siitä ja haki jostai hevonkuusesta 360:n tilalle :odroll: heh,yhen kerran ko. heppu ei saanu autoaan käyntiin,soitti simppersonille et tuu korjaamaan no simo kuivas sytytys tulpat ja kyni 140mk urakasta! :rotfl: sitte tämä ruudinkexijä vaihto furyn johonki matkailu autoon jolla luuli tekevänsä hyvät hillot myydessään mut eihän sitä paskaa saanu ees suomen kilpiin! :rotfl: ja tuo minun puhetyyli tosta spedestä on samanlainen kuin kaikilla muillakin iisalmelaisilla..
     
  9. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Broidi vaihtoi tuon 2001 kesällä Vaasassa OIK-32 2d 65 Valtterilla. Kyllä se sillä Kuovolaan kulki tais olla kesällä 2002. Ennen kuin sitten GCL rupes kaateleen noita lyhtytolppia yksikseen, kun kuski putos kyydistä.
     
  10. M.S

    M.S 1st gear

    Onpahan JPS-48 vaan komistunu jos nyt muistan oikein et noi kilvet ruuvasin siihen Anjalankosken katsastusasemalla keväällä -99. Sinivalkoisen ´66 tolppa Furyn kävin ostamassa Helsingin Tattarisuolta Hannun romu nimisestä purkaamosta ilman kilpiä(oli ollu kymen läänin G alkuinen kilpi aikaisemmin). Keulalla oli alkuperäinen 318 ryppyreuna josta oli tullu kiertokanki lohkon läpi. Nimim. Signetin metalli lavalle meni se lohko. Kannet ym. myin Tampereen Swapissa. Tilalle laitoin muistaakseni vm.74 kolmekuuskympin. Auto meni samana syksynä kaverilleni Sheikille, joka myi/vaihtoi sen melko pian johonkin päin.

    Joo, ja mulla oli myös se Signetin mainitsema mätä ruskea ´66 mikä tosiaan meni vara-osiksi siniseen ´65 furyyn, jotka molemmat myin Lapinjärvelle.

    Samoihin aikoihin mulla oli vielä violetin värinen ´65 Fury jonka kilpi oli OGB-939, jonka taisin myydä Anjalaan.
     
  11. Juggernaut

    Juggernaut 1st gear

    Anjalaanhan se tuli minulle, nyt selvisi se unohtamani kilpikin! Näkyisi finderin mukaan olevan Toijalassa nykyisin.
     
  12. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    OGB on tuolla mun laittamassa galleriassa kuvattuna Kouvolan jäähallin parkkiksella. Silloin sen omisti Aalto Kouvolasta. Kuvan ottamisvuosi selviää kuvan nimestä.
    Onko M.S:llä vielä tallessa mun antama rojukasa 65-66 Fury-osia, vai menikö jonkun auton mukana?
     
  13. M.S

    M.S 1st gear

    En muista hepun nimeä keneltä OGB:een ostin, en ole aikoihin nähny. Mut toi sun ottama kuva on pakko olla otettu sen jälkee ku mä oon den myynny, sillä mulla siinä ei ollu toi maalipinta noin kauheessa kunnossa. Ainoastaa kuskinpuolentakakulma oli pohjavärissä ku joku Tykkimäen Pirtu Planet Juhannusjuhlilla DX Corollalla kurvaillut neitonen törmäsi siihen tullessaan risteyksest kolmion takaa, ja meitsi oli viel ihan jopa pysähtyneenä! No mut se on toinen juttu se.. Mut osakasasta mä en tiedä mitään mikä olis sulta peräisin. Eiköhän muuten se auto oo ollu kuvan otto hetkellä sitte tämän nimim. Juggernaut omistuksessa? Korjatkaa, jos olen väärässä...
     
  14. Damo

    Damo 1st gear

    Kymenlaaksohan tuntuu olevan oikee Fury keskittymä... :D Onks kellää mitää historiaa tiedos tost mun omast? Mul ei juuri muuta tietoa ku et ostin sen kaverilta kouvolasta ja jos oikein muistan niin hän osti sen kuopiosta. Alunperin ollut metallin vihreä. Joku sen on sit vaaleen siniseksi maalannut. Varmaankin itse tallissa kun oli aika epätasaista jälkeä. Myllyttämäl tuli kuitenkin aika hyvä... Ja verhoilut oli myös uusittu. 318 ryppyreuna orkkis tekniikkakin tuli mukana nyt paikallaan kuulemma dusterin 318
     
  15. Juggernaut

    Juggernaut 1st gear

    Ei tuo taida kyllä minunkaan ajaltani olla. Minulla ei ollut autossa noita kylkilistoja (tai listat olivat, mutta eivät autossa kiinni, löytyvät muuten edelleen...), eikä tuollaisia pakoputkien päitä. Lisäksi hankin Furyyn eteenkin tollaset pyöreäreikämangelsit, eikä niitä tuossa kuvassa näkyis olevan. Maalipinta oli tosiaan M.S:ltä ostettaessa paljon tuota paremmassa kunnossa ja vaikka kulahtikin minulla olessaan, niin ei se nyt ihan noin kehno vielä ollut... Lienee seuuraavakin omistaja käynyt autolla Kouvolassa?
     
  16. onre

    onre 3rd gear

    10 pistettä ja papukaijamerkki väärinymmärtämisestä!

    En mä mikään pussihousu ole, mut silti ois tosiaan ihan jees, jos tankin täyttöaukon ja tankin välissä on edes putkea, ettei tartte luottaa tankatessa että "kai siitä joku osa sinne tankkiinkin menee". Samoin tankin vois kiinnittää jollain muulla kuin pyykkinarulla.
     
  17. signet

    signet Gearhead

    Hieno kuvakokoelma!Monta tuttua ja hienoa tuntematonta laitetta kuvissa.
    Meidän -67 kuva715.
     
  18. puavo the baboon

    puavo the baboon Gearhead

    simpperssonin pihalla mänee 65 fuhrer :wc: oli hieno peli joskus vuostuhannen vaihtees(?)ku tuli iisalmeen,maalattu kunnon hottentotti väreillä katto kullan värinen ja muuten sininen metal flake! :rotfl: muistaaxeni ykkös fury mut takavaloja oli ruuvattu enempi siihen,kattila oli ryppyreikä..
     
  19. M.S

    M.S 1st gear

    Totta puhut! Nythän mä muistankin, et siinä ei tosiaankaan ollu enää noita kylkilistoja. Piti oikeen kaivaa kuvia esiin ja tarkistaa.
     
  20. LBkökki

    LBkökki 1st gear

    Missä mahtaa pyöriä tuo laikka avo fury 66 , jonka seppäs tuo paalupaikan mika. myytiin itä suomeen Väriltään matta musta / vihreä . :eek:
     

Kerro tästä muillekin!