65 valiantin tuulilasin tiiviste

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Nightprowler, 4.11.2003.

  1. Nightprowler

    Nightprowler 1st gear

    Onko jollain tietoa saako 65-valianttiin uutta tuulilasin ja takalasin tiivistettä ja ehkäpä myös kromista kiilanauhaa. Ja jos saa niin mistä ??
     
  2. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Hyvä kysymys iteäkin kiinnostais kun eioo ku vanhoja pari sarjaa.Niin jos löytyis oviin ne harja vai vesitiivisteet.
     
  3. PJP

    PJP 1st gear

    Ainakin etuikkunan tiivistettä saa uutena. Year One esimerkiksi saattaisi myydä. Tosin yksi jäsen oli kovin tyytymätön US-Car Partsista ostamaansa 1965 Valiantin etulasitiivisteeseen. Lieko sama toimittaja kuin Year One'illa? Ongelma oli, että tiiviste oli muistaakseni, että se oli muotoilematonta metritavaraa. Kokoympyräisiä etutuulilasintiivisteitä ja ymmärtääksen kaksioisaisia (joiden toimivuudesta en tiedä) saanee Gary Goersilta (http://www.garygoers.com/).

    Alkuperäisenkaltaista tiivisteen lukitusnauhaa ei tietääkseni tuota tai myy kukaan. Korvaavaa nauhaa saa erilaisista lähteistä ilmeisesti myös Suomesta. (Minä tykkään tosin enemmän kuluneesta alkuperäisestä kuin kiiltävästä tarvikkeesta, mutta se on makuasia.)

    Jos löydät firman, joka myy hyviä takalasin tiivisteitä, niin kerro minulle ja muillekin näillä sivuilla!

    Pekka
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tuulilasin tiivisteitä löytyy myös Oitracon nimisestä yrityksestä. Nettiosoite http://www.oitracon.fi
     
  5. PJP

    PJP 1st gear

    Mitchell Motor Parts tarjosi minulle uutta alkuperäistä lukitusnauhaa 1965 Valiantin takaikkunan tiivisteeseen. Hinta $ 189. Kauppoja ei synytnyt eikä puolestani synny tuolla hinnalla...
     

Kerro tästä muillekin!