-66 vallun v-8 koneenvaihto kysymys ja kertomus koko autosta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja mr.bond, 29.6.2008.

  1. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Re: moottori

    Enkä mä, joten jääkö pataanotto RAAKALLE??? :wink:
    Missäs juodaan? :rotfl:
     
  2. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Hää vai pataansa mun pata juo bentziiniä.
    Ei täs nyy parsoja kuokkaan vedetä vaan ?? no ei alaikaisten kuullen..TÄ!
     
  3. signet

    signet Gearhead

    Re: moottori

    Olisko kahen viikon päästä kerhon kesämiittinki mitään? Älkää kukaan missatko vuoden tärkeintä tapahtumaa 8)
     
  4. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Eikös se taas ole just ton Alastaron V8/GTi-päivän kanssa samaan aikaan.
     
  5. dart -66

    dart -66 Gearhead



    Ei mua haittaa lainkaan, mutta RAAKAn tarttee päästä riivaamaan :rotfl:
     
  6. Käkö

    Käkö Gearhead

    YepYep, ja mä meen Poriin WCSC-Finaaleihin...

    Liian vähän viikonloppuja vai päivä väärin valittu?

    Eli en taaskaan pääse paikalle A-koppasten miittingiin...
     
  7. valiant 225

    valiant 225 1st gear

    oliskos täällä tietoa mistä sais tiedot (katsastusmiehelle) valiant -64 tiedot jota tarvitsen nii alunperin 170 ja koneen vaihto edessä 273 niiden eroavaisuus vai onko niissä jarruissa mitään eroa??? entä vääntösauojen paksuus?? jos jostai tiedot sais :eek: tais olla tarpeeks epäselvä
     
  8. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    tietoa

    Maahantuoja antaa lausunnon. Vähän maksaa (muutaman kympin), mutta halpaa jos konetta alat vaihtamaan....
    Ja nettiautossahan ei ole "valmiita" paketteja?
    Harkihe vielä?
     
  9. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Mitäs topicin aloittajan projektille kuuluu?
     
  10. valiant 225

    valiant 225 1st gear

    Re: tietoa


    täytyy sieltä sitten kysellä :lol:
    harkittu on ja tossa nyt sattuu kone ja auto olemaan pihalla :eek: helpommallahan pääsee ko ostaa valmiin....
     
  11. valiant 225

    valiant 225 1st gear

    pistäkäähä nyt joku maahantuojan tiedot mistä niitä on saanu ostettuu, ni saadaa asia eteenpäin :eek:
     
  12. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Se ensimmäinen haaste koneenvaihdossa :odroll:
     
  13. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Niin Plymouthin maahantuoja lopetti autojen maahantuontitoimintansa joskus 1976...
     
  14. kinde

    kinde Gearhead

    Dodgen nykyinen toiminnassa oleva edustaja huoltaa nykyään Minejä ja Bemareita :rotfl: myös.
     
  15. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Siihe mitään lausuntoja tarvi. Teet ja viet konttorille ja sanot että tälläne tuli,anna leima!
     
  16. cuda69

    cuda69 Gearhead

    eikös 64 lueta samaan mallisarjaan kuuluvaksi esim 66 sen kanssa joten 318 plus oliko se 20% suurempi kone menee vielä muutoskatsatuksella läpi kunhan jarrut on joko 10" rummut tai levyt.ja eikös suomeen maahantuojan kautta tulleet valtterit ja dartit ollu vakiona jo riittävän paksuilla sauvoilla 8 koneelle?Minä katsastin oman -64 valiantin 318 koneelle kutosen palkilla ja sauvoilla,eikä ollu mitään todistuksia mistään.
     
  17. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Joo sama homma minun -64 kanssa katsastettu 9" rummuilla ja kutosen palkilla ja jousilla. Tosin joskus -97 tai vastaavaa. Vertailukohteena vaikka -64 Barracuda kasilla.
     
  18. MJF

    MJF Double Gearhead

    Palkkihan on kaikissa sama, koneesta riippumatta. Siis ´64-´66.
     
  19. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    niin on...
     
  20. valiant 225

    valiant 225 1st gear

    niin taidan tehdä, kunha sais taas jotai aikaseksi :eek:
     

Kerro tästä muillekin!