-67 Dodge GT avon ja 4d:n yhteiset osat?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Temppu, 18.3.2002.

  1. Temppu

    Temppu 1st gear

    Moi Mopar-tietajat!

    Kertokaapa, mitka osat voi siirtaa -67 4D Sedan Dodgesta -67 avo GT:n koriin;

    - konepelti?
    - takapelti (voiko koristelistan irottaa GT:sta ja siirtaa Sedanin luukkuun)?
    - takapenkki (mahtuuko Sedanin penkki kattomekanismin valiin)?
    - etulokarit?
    - kojelauta?
    - etusaleikko?
    - startteri (slant-six -> 360 v8)?
    - laturi (sama juttu)?
    - apurunko? (onko siina sellanen?)
    - akselipalkit?

    mitas muita osia siirtyy hyvin?
    (oletus on, etta johdot, valot, pyyhkijat, lamppari, laatikko, akselistot, tukivarret, polttoaineosat, ohjauslaitteet ja puskurit siirtyy ?)

    ja saako kaikki GT:n koristelistat kiinni Sedanin pelteihin?

    Mitka osat ei siirry? (Slant-6 -> 360 cid.)
    (Jarru-osat, vaantosauvat,........)?
    Ovista ei tartte edes kysya.

    Temppu


    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Temppu 2002-03-18 10:15 ]</font>

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Temppu 2002-03-18 18:08 ]</font>
     
  2. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Korinvaihtoauton "pakolliset prosenttivapaat" eli sähköjohdot ja lämmityslaite.

    Entäs puskurit, bensatankki, takavalot?


    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: impala1968 2002-03-18 10:03 ]</font>
     
  3. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Laatikkohan ei kuutosesta kasiin käy, etujouset kannattaa myös ottaa kasimallista, vaikkei inssi eroa huomaiskaan. K-palkki myös saattaa olla kasille hieman erilaisin kiinnikkein
     
  4. JR

    JR Gearhead

    Eiköhän noi puskurit, etulokasuojat, konepelti, kojelauta yms. ole aivan samoja molemmissa malleissa. Maski varmaankin kyllä sopii, mutta GT/GTS mallissa on keskellä merkki, eli on eri näköinen (esim. http://sivut.koti.soon.fi/jarirantala/d ... ellion.htm ). Lamput ja sen tapaiset on ymmärtääkseni myös samat molemmissa malleissa, mutta ratti tais noissa paremmissa olla kolmipuolainen malli. Prosentti säännöistä taas en kyllä tiedä, että kannattaa ottaa selvää ennen kuin alkaa rakenteleen.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: JR 2002-03-18 17:18 ]</font>

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: JR 2002-03-18 17:20 ]</font>
     
  5. Temppu

    Temppu 1st gear

    TF903 tomaatti kay?
    Etujouset: lienee pakko ottaa, jos meinaa katsastussetaa miellyttaa.....
    Sama koskee K-palkkia?

    Tomi


    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Temppu 2002-03-18 18:28 ]</font>
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kuuluisi moottoripuolelle, mutta jatketaan nyt lyhyesti tassa:

    1) Kayko Moparin Slant-6:n starttimoottori 360 V8:iin?
    2) Istuuko samainen 360 cid samalle K-palkille kuin slantti?
    3) Onko siella muita akselipalkkeja tai apurunkoja K-palkin lisaksi?

    Rossia lasketaan.....
     
  7. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    1. Käy
    2. istuu, mutta joudut tekemään koneen kiinnityskorvat itse tai käyttämään swappi korvakkeita http://www.engine-swaps.com/
    3. Ei oo muita irtopalkkeja. Ennenkuin alata vaihtaa sinne kasimallin vääntösauvoja, niin mittaa alkuperäiset; täkäläisissä autoissa on ollut HD jousitus myös kutosella.
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    ovet kannattaa tehdä sedanin ovia jatkamalla
    niin säästät muutaman arvokkaan prosentin.
     

Kerro tästä muillekin!