67 Fury VIP-Street&Race projekti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Henski, 20.10.2005.

  1. Fastback

    Fastback Gearhead

    Hemi hunter
     
  2. _Kärsämö

    _Kärsämö 1st gear

    ääni tälle, PROpelle :lol:
     
  3. Kähmy 545

    Kähmy 545 Gearhead

    Mites Hemi Keitto?
     
  4. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Mopar Pro Pelle? Toihan on kuin joku foliohattu missä on propelli pyörimässä. Pro Fury ois latinaa ja suomeksi Furyn Puolesta. Jykä ottaa pari neuvoa antavaa kaljapussistaan ja polkee Monarkillaan ojaan niin Heureka! (tarviiko suomentaa?) johan alkaa tulla nimiä mieleen..
     
  5. Dusturecarn

    Dusturecarn 3rd gear

    Eikös palstalle ole ilmaantunu joku sketsihahmo? Mullon vahva epäilys...?
     
  6. Kimmo

    Kimmo Gearhead

    Juuri tuon anti Hemisyyden vuoksi sen siihen lisäisin, vaan veikkaan kovasti, että Jykä tuon epärehellisesti panee hylkyyn :soosoo:

     
  7. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Ei kai sentään, Jykähän on vakava hahmo...
     
  8. Dusturecarn

    Dusturecarn 3rd gear

    Tämmönen käsitys mullekin on tullu. Haudanvakava. Hmm mites ois tommonen nikki?
     
  9. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Jykä laittoi mulle yv. Koitin vastata, mutta tällä nokian paskalla ei pysty. Uus kämppä ja maksan vanhastakin vuokraa ym eli olen vielä tänään pa. Huomenna taas ok, mutta kun yv vastaus ei lähde niin soitin Jykälle hälärin. Oih, ihan sydänmestä otti kun Jykä soitti takaisin ja luurin näytössä luki HEMI-GURU soittaa..
     
  10. CHEVY HESSU

    CHEVY HESSU 3rd gear

    MOTTI-GURU-kin sopis , kun ihan sama minkä valmistajan alunperin tekemä , kyl se Jykän käsittelyn jälkeen alkaa "laulaa"
     
  11. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    ..ttu. Dodii oon kirjastossa kirjoittamassa kun nokian varaluurilla ei Opera käyttöjärjästelmällä pysty kirjoittaa pitkää juttuva. Ens viikolla saa nokian älyvappaapuhelimen huollosta niin eiköhää pitki jutttui taas ruppe tuleman teitin mieliks.
    Oli mulla Jykälle ihan asiaakin. Se mitä kyi tuli selväks, mutta mulle Jykälle ja laitetaan tää nyt tänne kaikille. Jos ei päässälaskusku onnistu propellihatun alta, ottakaa laskimet käteen ja kertokee mulle vastaus. Suomen nopeimman Jaguaarin kanssa ollaan yhteyksissä päivittäin. Se on ajnut kaks tonnii painavalla nahkasohvalla 12.34 eikä se kiertänyt silloin. Mä oon ajanu kovempaa, mutta en nykyisellä autollani missä vielä letukan akkalohko, mutta tiedäte kyllä mikä msiihen tulee. Esson baarin jutut sikseen. Me ollaan teoriaa pähkäilty joka päivä ja se on ollut mulle terapiaa. Aika pienellä motilla ja painavalla autolla se ajaa ja en kesän target 11.58 minkä hän on laittanut konttorinsa seinälle.
    Niin tää kyssä Jykäle mutta saa kaikki osallistua ja Mutaraaseri laske tän ilman laskuri foliohattunsa alla päässä. Tais olla joskus silloin vuonna 92 kun oltiin Virtasalmella. Edellisenä iltana Kulloon suoralla lapset kyydissä se kulki, mutta ne on esson juttuja kun ei ole fucktaa näyttää. 680 nostoinen dominaattorilla oleva räyhämotti ei käynyt ei sitten millään. Kaimani sääti jotain ja kierroksilla lauloi kauniisti ja Joronon viittas kädellään että mene lähtöjonoon. Menin. Koko ajan kävi huonommin ja Lähettäjä-Jampalla ei ollut mikään kiire. Puristin rattia rystyset valkoisina. Vieressä just ankkalinasta tullut kansallinen levyteline akkalohkolla. Molemmat sai nappi lähdön. Se keuli ykkösellä, kakkosella ja vielä kolmosella ja sitten 160 eli 100 mailia maalissa mittarissa. Mun 60 jalkaa oli jotain 2.8sek ja silloin toi keuli jo kakkosella. Böööö sano Hemi kunnes oli yli 3000rpm mittariissa niin sitten mentinn. Veren maku suussa kun taisin purra kieleni paskaksi, kädet vapisi mutta nin kauan kun krampissa ollut kaasujalka oli pohjassa Cuda meni suoraan yhdellä kädellä. Sain akkalohkoa kiinni ja pari metriä maalin jälkeen menin kovaa ohi.Kakkosella maaliin kun ei hermostuksissani tullut katottuu rundaria että olisin vaihtanunut kolmoselle. Ei edes stopparit paukkunu kun kaima oli ottanunut msd 7al2 tekeleestä 7000rpm rajoitajan pois. Burniksessa kun rundit nousi alueelle se parkaisi oikein huolella ja katoin rundaria mikä oli tapissaan ja meni hetki ennen kuin neula alkoi tulla alas. Ajattelin että nyt se puhuu. Niin, maaliin kakkosella 198km/h. Renkaat 275/60-15 Kelly Chargerit. Pitivät sekunnin paremmin kuin 295/50 BF hyvärikkaat.
    Paljonko mun Hemi silloin kiersi maalissa 298km/h nopeudella noilla renkailla ja 727 Hemin laatikkolla eli mikä on 727 lootan kakkosen välitys? Mutaraaseri laskee tän päässään heti kun näkee tän mutta laittakee gurut fucktaa pöytään. Se oli mun kovin loppunopeus, mutta yksi huonommista ajoistani. Paras aika taas niin pieni loppunopeus ettei kehtaa täällä sanoa.
    Sorry ot, mutta kiva päästä kirjoittaa välillä ja kaikkihan me tiedämme että pienen kaadon ja kyntämisen jälkeen VIPpi ja Wheeeliee Valiantti tullee ens suvena taas radalle. Voi vittu. Kone rupes herjaa että aika loppuu.
    Palataan vaan ei paalata ja paljon Hemi kiersi silloin maalissa ja siinä oli potkua sen jylityksen jälkeenkin. Niistä muistoina solmussa olevia veivejä, mäntiä missä reikä sun muut kulutusosat eli sulakkeet.

    Oliks tarpeeks ot?
     
  12. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Mikä pera? eli välitys.
     
  13. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Ei tainnut mainita mikä ratastus oli perässä. Jos oli 3.23, niin oisko kiertänyt jonkun 7300?
     
  14. XJR

    XJR 3rd gear

    Rebel, tällä brittimuotoilulla ja mitoituksella vaikea ajaa ysejä.


    [​IMG]
     
  15. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    :)
     
  16. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

     
  17. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    duck ankka perä oli 3.23 millä kakkosella ajoin todistettavasti yli 200km/h, se tuli kalliiks, mutta se ei kuulu tähän. (ette halua kuulla ja se olisi törkeä ot). Siis Hemi kiersi "vain" 7300rpm kakkosella maalissa loppunopeudella 727 lootalla ja 3.23 perällä? Sorry folks, mutta olen pettynyt. Se oli vasta silloin alueella ja lauloi bööö lähdön jälkeen tosi hyvin. Sorry ot avautuminen, mutta olen pettynyt. Sniiif yhyy.. Itkee repeli
     
  18. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Ot:ta jatkaen Rebelille. Tässä sulle pätkä hemi e-bodysta vartilla samoilla loppareilla 3.55 perällä, mutta matalammilla kumeilla jotka oli katusliksit: https://www.youtube.com/watch?v=hIvnhy0 ... be&t=1m29s
     
  19. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Onhan se varmaan pyöriny liki 8000, jos otetaan momentinmuuntimen luisto huomioon. Akkalaatikollahan se hemikin tais olla? :rotfl:
     
  20. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Joo 727 akkalaatikko millä siis kakkosella 198km/h maaliin ja vielä ois olluna woimaa mennä lujempaakin, mutta vartti on vartti ja tostakin mulla on aikakortti tallessa eli nää ei oo esson baariin juttuja. Tosin siinä nolossa 14sek aikakortissa ei lue että sen loppunopeuden 198km/h olisin tullut kakkosella maaliin ja vielä olis ollut Hempassa puhtia, mutta vartti on vartti. Ei enää bull shittiä, mutta kertokee joku mikä on 727 akkalaatikon kakkosen välitys? Suomen nopein (vielä) Jaguar laskee kaikki kertoimet ja muuttujat ja kertoo paljonko Hemppa kiersi. 7300rpm on yli kipurajan, mutta silloin se oli parhaimmillaan.
     

Kerro tästä muillekin!