67 Fury VIP-Street&Race projekti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Henski, 20.10.2005.

  1. Käkö

    Käkö Gearhead

    Tosta ulkoväristä sen verran et lupaatko todella maalata sillä värillä minkä mä vaikka toisin sulle, mulla olis 10 litraa erästä metalliväriä jouten... :lol: ja ihan automaaliakin se on vielä...
     
  2. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    En lupaa.
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Mulla on IFK punaista. Ihan oikasti on! Yks purkki vähän vuoti ja oli kiva haju makuuhuonessa. Niin tietysti maalia säilytetään makkarin kaapissa. Yks maalari sekoitti mulle kun saatiin Luigilta kaava mikä oli saanut sen toiselta maalarilta mikä oli maalannut IFK:n autot. Tolla maalataan ens kuussa 58 Buick 2D HT katto. Sitten on pihassa kaksi mustaa 58 Buickkia punaisilla katoilla, SIISTII!
    Uups, vähän suti taas naapuri kaistalle, mutta pysy radalla. Siis vähän out of topic.
    Mut Mop eiks ois siistii ku teillä ois viivalla Luigin kans täysin saman väriset autot, ja iköhän me se sponssin petotarra liimattais kanssa? :rotfl:
     
  4. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Ei toi jääkiekkoilu oo ollut mulle mikään ykkösprioriteetti koskaan, mutta joskus jokereissa pelanneena toi karjalan punainen olis ehkä ollut osuvampi vaihtoehto. Punaista siitä ei tule, vaan jotain sellasta mitä ei ehkä oo siinä viereisellä kaistalla.
     
  5. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Asiaa! Noin mäkin aikoinaan ajattelin
    [​IMG]
    ja sitte siitä tuli noin karmeen värinen :lol:
     
  6. always bb

    always bb Gearhead


    nämä sanat on musiikkia silmille,mopeman....asiaa :D
     
  7. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Suurena Jääkiekon ja etenkin HIFKn kannattajana sanoisin ton oikean värin olevan KOFF:in punainen. No oikeasti se virallinen väri on tietysti Ford Radiant Red, mutta se siitä.

    Jos jompikumpi noista mun autoista sattuis siinä vierellä olemaan, niin älä ainakaan valitse punasta mustilla raidoilla tai mustaa punaisilla raidoilla.

    Ilmankos sä muuten oot niin outo: Jokerit ja Mopar. YÄK :rotfl:
     
  8. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Noista kahdesta asiasta se järjestys on kyllä Mopar







    jokerit.

    Usko tai älä, mutta siihen väliin mahtuu camarotkin! Ja HIFK tulee vasta ton jokereiden jälkeen.
     
  9. kinde

    kinde Gearhead

    Melkoista vääntöä näillä sivuilla , ISOLOHKOO vai?
    Mopar ..... IFK ....... Punainen ....... ???
     
  10. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Juma, nyt mä en kyllä ala. Sähän kirjoitit ton Camaron pienellä kirjaimella. Mitähän v..tua sulla on meitä GM-harrastajia vastaan :rotfl:

    Ai niin, tervetuloa vaan tasaselle ton lotjan kanssa, kyllä mä sulle vielä pikkukirjaimet näytän :rotfl:
     
  11. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Ai sori, se meni väärin. Mun piti kirjotta comaro. :rotfl:
    Joo, yritetään tavata tasasella, just sain etujarruproccista eteenpäin ja pitäis lähtee jenkeistä paketti. Ne jarrut on kuitenkin aika tärkeet siinä superetprostreetstockstreetet:ssä.
     
  12. Käkö

    Käkö Gearhead

    :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  13. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Joopa joo. Nyt olis laitos valmis hiekkapuhallukseen, kiitokset Henskille, Kiekulle ja Käkölle jeesistä.
     
  14. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Hommahan etenee vauhdilla. Puolenpäivän aikaan siinä oli vielä paljon osia kiinni. Vallun takaluukku ehjänä perille, mutta se on liian hieno kun vertaa muuhun autoon :eek: . On se ruma. Autoon täytyis saada kulkua lisää, että sen kehtaa kuskata kisoihin ... tai sitten maalata.
     
  15. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Hyvä, että kesti. Vähän arveltiin, että joutuisit pari kertaa matkalla korjailemaan kiinnityksiä. Aerodynamiikan täytyy olla kohallaan :D
     
  16. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Joo, joku vois vaikka ostaa ton ja antaa mulle sitten noi tippakourujen ja vinyylikaton listat.
     
  17. always bb

    always bb Gearhead

    vinyylikaton :odroll:
     
  18. timppa

    timppa Gearhead

    Saitteko VIPin peräkärrylle ja puhallukseen?
     
  19. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Joo, nyt se on puhallettuna sisäruokinnassa. Kuidutettavaks menevät osat olis valmiina, senkun veis. Sit pitäiskin miettiä mitä seuraavaks? Varmaan eturungon retusointi ekaks, sitten takarungot ja turvakaaret. Näyttäis siltä, ettei reiluun kuukauteen tuu tapahtumaan mitenkään järkyttävän kauheesti kun on muitakin velvoitteita.
     
  20. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Tuokin ilmestyy tietenkin Ruotsissa myyntiin jollakin 70 000 - 90 000 kruunun pyynnillä....


    .... ja takaisin aiheeseen

    Hyvähyvä
     

Kerro tästä muillekin!