-68 Dartin vaeltava ohjaus.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja Rottelo1984, 28.5.2017.

  1. darpen

    darpen Gearhead

    Jos lehtijousen silmukka keulapäässä on katki niin taka-akseli elää aika paljon.
    Taka-akseli pysyy kyllä auton alla a-kopassa jos henkarit on takana ehjät, mutta ajaminen on mielenkiintoista.
    Vaikeasti selitetty mutta jos tuosta ymmärtäis
     
  2. Rottelo1984

    Rottelo1984 2nd gear

    Joops. Taka akselin seutu tutkittu eikä mitään poikkeavaa. Sitten säädin kuskin puolen casteria reippaasti positiiviselle, niin yllätyys. vaeltelu loppui, puoltaa vain reilusti ojaan. Kärsii antaa kaasua reippaasti eikä vetele. eli oikeilla linjoilla ollaan, ehkä aavitus takaisin casteria ja camberia miinukselle ja sit vielä auraus niin ollaan lähellä. pitää varata uus aika suuntaukseen ja ottaa tuolta aiemmasta linkistä arvot jonka mukaan säätää.
     
  3. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Toi norran katkeaminen on kyllä jännä. Ei vaikuta oikein ajoon, mutta kurveissa kolahtelee isommalla lastilla.
     
  4. Rottelo1984

    Rottelo1984 2nd gear

    No nyt vasta tänään selvis syy vetelyyn. Oo kyllä tullu ajeltuakkaa paljoa mutta kumminkin. Kuskinpuolen alatukivarren kiinnitys holkki, putki tai mikälie oli revennyt apurungosta ja antoi tukivarrelle parinsentin liikkumavaran auton poikkisuuntaan nähen. Ilmanko pyörän suuntauksista ei ollut apua
     

Kerro tästä muillekin!