-68 deville taka rekisterikilven paikka

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Cnn, 16.8.2016.

  1. Cnn

    Cnn 3rd gear

    Sellasta et mitenhän porukka on toteuttanu tuossa -68 korimallin devillessä takarekisterikilven kiinnityksen? Kyseessä siis lyhyen mallin kilpi ja pitäis saada sopimaan orkkis paikalle, meinaa vaan piru vie oleen reippaan sentin verran liian leveä kilpi. Ei oikein kiinnostas mitään sysirumaa patenttia rakentaa. Jotenkin kun se sais sovitettua originaali paikkaan vielä siten että kilpi kääntyis ilman puskuriin tökkäämistä. Alko tältä päivältä lyömään pää tyhjää ja ideat loppumaan...
     
  2. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Vaihtaa sen uuden minikilven? Fordissa nappasin vanhan mallin "lyhyestä kilvestä" leikkurilla siivut kummastakin päästä pois, kun ei muuten mahtunut sille tarkoitettuun paikkaan. Pitäs oikeastaan vaihtaa kaikkiin omiin autoihin noi uudet minikilvet, niin ei tarvisi kikkailla.
     
  3. Cnn

    Cnn 3rd gear

    Tuo minikilpi on sinänsä ok vaihtoehto, mutta sitä ei taida saada mustana? Sen verta vanhanaikainen kun olen niin kiinnostais kyllä pitää tuo musta kilpi. Sitä lähinnä itekki pyörittelin mielessä et josko tuosta leikkais siivut päistä pois, tai sitten taittais niitä noin 5 millin matkalta? Nuo suomen kilvet on kyllä just niin paskan mittasia noihin jenkkien paikkoihin...
     
  4. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Ääni juurikin tälle, kilven leikkaaminen on EHDOTON EI.
    Ensinnäkin siitä tulee väkisinkin hirveän näköinen kun se reunaviiva puuttuu ja toisekseen kilpi on sen jälkeen laiton.

    Omassa pikkarissa on takakilven syvennys vähän lyhyt ja edellinen omistaja oli varsin tökerösti leikannut kilvistä pois noin vajaan sentin päistään :mad::(
    Tilasin uudet kilvet kun muutenkin jo kuluneet, tarkka mittaus, kilpi päästään kahden laudan kappaleen väliin, ruuvipenkkiin ja käännetty vähän kerrallaan molemmista päistä kunnes alkoi sopimaan syvennykseen.
    Loppu tulos on siisti, taivutusta ei oikeastaan edes huomaa, jollei katso sitä prikulleen suoraan takaa...jopa katsastusmieskin kehui :cool:

    Jos taivutetut päät ottavat kiinni puskuriin kun teline käännetään, niin olettaisin että sen saa sopivaksi säätämällä kilven korkeutta siinä telineessä vähän ylös/alas.

    Rekisterikilpi ja sen asennus pistää ainakin omaan silmään todella paljon.
    Monesti näkee muuten hienoja autoja, mutta huonokuntoinen tai väärin sijoitettu kilpi /toisessa laidassa, vinossa, muokattu, rytyssä, suttuinen jne. se pilaakin sitten koko auton...kilvet eivät paljoa maksa ja ne saa noin viikossa.
     
  5. GBS

    GBS 3rd gear

    Päät kääntämällä n. reikien keskeltä.
    Mahdollisimman ylös mutta tahtoo silti ottaa puskurin kanttiin kiinni kun kääntää.
    Mahtuu kuitenkin tankkaamaan hyvin.
    Kaiketi sama kiinnitys kun -70 villessä.
    Just tein itelle.
     
  6. Cnn

    Cnn 3rd gear

    Kyllä juurikin noin se meni -68 mallissakin, reikien reunalta taitoin ja aivan aavistuksen edelleen hankaa. Tärkeintähän on että tankkaamaan pääsee ja kilpi näyttää edelleen asialliselta.
     

Kerro tästä muillekin!