-68 Wildcat etulokasuojan "tuuletusritilän" sijainti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Moppepepe, 19.12.2021.

  1. Moppepepe

    Moppepepe Gearhead

    Työn alla 1968 Buick Wildcat ja siinähän on Wildcatille ominainen hieno "tuuletusritilä" etulokasuojan alakulmassa. Nyt tarvisi tietää ritilä asema lokasuojassa reiän leikkaamista varten. Joskohan löytyisi apuja?

    Mittapisteet varmaan luontevammin lokasuojan takareunasta ja alalistasta.

    Kiitokset jo etukäteen.
     
  2. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Mulla on tallilla 1967 Fisher Body Manual kirja, onkohan 67 wildcat samanlainen ritilä? Pitääpä katsoa onko siinä mittoja?
     
  3. Moppepepe

    Moppepepe Gearhead

    Thänks, mutta -67 WC ritilä on erilainen. Mulla on kanssa -68 Fisher Body Manual, mutta siinä ei ole mittoja, varmaankin siksi että lokasuoja varaosana on tullut valmiilla asennusaukolla.
     
  4. Akke

    Akke Gearhead

    tere mä voin mittailla mitat omasta 68 Wildcatistä tänään illemalla ja laittaa infoa
     
  5. Akke

    Akke Gearhead

    9,5cm ovesta 4cm listasta
     
  6. Moppepepe

    Moppepepe Gearhead

    Oolarait, kiitoksia kovasti! Näin se homma pelaa. :odsmile:
     

Kerro tästä muillekin!