7/16 UNC

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja poikelin, 14.2.2007.

  1. poikelin

    poikelin Gearhead

    mistä moisia pinnapulteiks. 4.6 lujuuksista löytyy tankona mutta pitäis saada hieman kovempia. Sais olla 8.8 tai mieluumin 10.9. Tarve 4 kpl ja min 60mm.

    Tuumacidilla työn alla, Ruuvihankinalla ei löydy, onko muita???
     
  2. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Witracktor / caterpillar varaosat
     
  3. poikelin

    poikelin Gearhead

    Tiedustelut meni. Thanks.
     
  4. SamiL

    SamiL Gearhead

  5. poikelin

    poikelin Gearhead

    Witraktor: 30,91EUR alv. 0% PÄÄR KAPPALE!!!

    On per***e jengalla hintaa.

    Sähkäri vaihto himmentimen olohuoneeseen. Tänään tuli lasku: hommaan meni kaks minuuttia ja työn + muiden kulujen osuus 70 euroa. On vi**u menny himmeeks.

    Suosin pimeää työvoimaa tästä lähtien ja varastan pultit naapurin autosta.

    Kysäisin nippelitepolta
     
  6. SamiL

    SamiL Gearhead

    Tarkemmin laatikoita pengottuani: Minulla on uusia 7/16" UNC- ja UNF-pinnapultteja, myöskin suunnilleen tuota pituutta.
     
  7. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Ja nyt taitaa hintakin olla tiedossa :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  8. SamiL

    SamiL Gearhead

    On. 2 euroa kappale.
     
  9. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Witraktorin hinnasta siis 99,945% halvempi, hyvät alennukset :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  10. SamiL

    SamiL Gearhead

    Ei ole kuin 93,53%, joten kyllä näillekin hintaa kertyy... :lol:
     
  11. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Ööh, mites prosenttilasku noin menee, milläs kaavalla laskit??

    Mä laskin 30,91 € x 22% = 37,71 € (tosin laskin näköjään tuonkin äsken väärin, laskinvika :rotfl: ) x 99,945% = 2,07405 €!!
     
  12. SamiL

    SamiL Gearhead

    Laskin, että 2 euroa on 6,47% 30,91 eurosta, eli alennus on 93,53%. Alvia ei ollut Witraktorin hinnassa enkä laskenut sitä omaankaan.
    Jos siihen kahteen euroon sisällyttää alv:n, jää alennukseksi W:n verollisesta hinnasta 94,69%. Eli ei vieläkään päästä ysiysiin asti :rotfl:
     
  13. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    No kait sä oot myymässä noita pultteja kuluttajalle, silloin sun hinnassa täytyy olla joko ALV mukana tai sitten pitää lukea "+ALV"!!! Ihan noin kuluttaja-asiamiehen kommenttia mukaillen!!

    Ja mun mielestä (mä mitään matematiikasta ymmärrä) mä saan aina vaan laskettua alennusprosentiksi uudestaan laskettuna alennusprosentiksi 99,947%!!!??? Tosin niinkuin sanottu, mä mitään matematiikasta ymmärrä, just ja just osaan laskea lukuja yhteen ja niille ALV:n osuuden!!!!!!
     
  14. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Oli ne prosentit mitkä vaan niin hinta on kohdallaan!! Hienoa SamiL 8)
     
  15. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Juuh, siitä olen samaa mieltä!!! Tuolla hinnalla niitä saa myytyäkin!!!
     
  16. SamiL

    SamiL Gearhead

    Eihän siihen laskimeen vaan ole jäänyt siihen näytön päälle se siinä uutena ollut muovikelmu, missä on numeroita valmiina? :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  17. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Kato niin onkin :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: , no se selittääkin että öljynvaihto maksoi 388,-€ ja taas tuli :poff: :poff: :argue: :soosoo:

    :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  18. poikelin

    poikelin Gearhead

    Nibbles.netistä tais löytyä passelit. kiitosta vinkeistä.

    1.5e kpl. Laskekaas alennus%
     
  19. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Löytyykö mistään 7/16" kierretankoa kovuutena grade 8? Witraktorilla ei ole kuin valmiita studeja, ja ei tätä kokoa ymmärtääkseni ollenkaan. Yhteensä olis tarvetta 660mm pitkälle pätkälle tahi sitten 6kpl 105mm pätkille. Keksintöjä?
     
  20. poikelin

    poikelin Gearhead

    tuumacidillä oli jotain tollasta. grade8.8+, 90cm pitkää, hinta n25e riippuen mitä kaikkea tilataan. tilaustavaraa kuitenkin.
     

Kerro tästä muillekin!