-75 monacon valmiste numero missä!?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Rotten, 30.10.2017.

  1. Rotten

    Rotten Gearhead

    Pien hoppu!
    Ei löydetty katsurin kanssa, eile unohin, sitä hitsaillessa, eikä löytyny äsken! Mistä kannattaa katsos, tai kohta kiire stanssaa pajalle uudet!
     
  2. big t

    big t Gearhead

    Jos en väärin muista nii tuossa kyseissä monacossa sae löytyi konehuoneesta jomman kumman runkopalkin päältä
     
    Rotten tykkää tästä.
  3. Rotten

    Rotten Gearhead

    Tarkistamaan! Kiits
     
  4. Rotten

    Rotten Gearhead

    Jesh! Kiitoksia löytyi!
    En tiiä mikä urpoilu taas oli, mut enemmän olin hangannut lokasuojia, mut sehän on koria!

    Samaan syssyyn, kun tuohan on erikseen runko, nii oliko katsastus hukassa ku laittoi miut hitsailee korista reikiä, vaiko eikö niitä saa olla, missään??
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Monaco ei oo rungolla vaan ns unibody. On niitä reikiä rungollisessakin vähän nykyään kytätty.


    Jos ei löydy vin jatkossa jostain niin itse meistää uuden ;)
     
  6. Rotten

    Rotten Gearhead

    Joo nyt olikii puhetta tuossa, katsurin kanssa, et runko loppuu kesken!
    Olin vain jostain saanu mieleen, et ois ollut, sen enempää alla ryömiessä sit sitä ajatellut!
     
  7. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Juu. Kaikki moparin hlöautot taitaa olla ilman runkoa jostain 40-60luvulta lähtien. Korjatkoon joku moparhomo.
     
    Rotten tykkää tästä.
  8. Rotten

    Rotten Gearhead

    Pientä kikkailua, ilman laittomuuksia!
    [​IMG]
    :cool:
     
    wilburi tykkää tästä.
  9. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    C-bodyissä on eturunko pulteilla kiinni.
     

Kerro tästä muillekin!