83/4 983case?mistä tämmönen on peräisin?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja hlappis, 31.5.2012.

  1. hlappis

    hlappis Gearhead

    eli american joe myi perämurikkaa 742 casena,mutta ei tuossa 742 lue.
    en ole ikinä tämmöseen törmänny,mutta kyllä se paikalleen kävi ja lukkokin löytyy sekä 4.11 välitykset.
    american joella tämä oli replica hemi cudassa kiinni.

    [​IMG]
    onko kellään tämmöistä myös?
    onko miten rimpula tuo case?
     
  2. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    1-3/4" large stem pinion (aka. '742')
    Carrier casting numbers: 1634985 (1957-1964), 2070742 (~1961-1969).

    lienee joku 742 mallinen juttu.
     
  3. hlappis

    hlappis Gearhead

    american joe laitto viestiä että vastaa 742casea ja samat rojut sopii tuohon.
    hyvä jos noin on.
     
  4. MudMax

    MudMax Gearhead

    985 on 742, mutta 983 saattaakin olla 741?
    Mittaamallahan se selviäisi, 1-3/8" vs. 1-3/4".
     
  5. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    mennääs pikkasen ohi

    the difference between the 657/985 and the 741/742 is that the early housings were cast steel, they later went to cast iron to save money.


    onkos kukaan havainnut että vanhat caset olisi tosiaankin valuterästä ?
     

Kerro tästä muillekin!