-85 vanin tehostajan litkut

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja bandit_1, 25.3.2004.

  1. bandit_1

    bandit_1 Gearhead

    kaadetaas vähän bensaa nuotioon, ja kysytään mitä öljyä (nestettä) hydrauliseen jarru ja ohjaustehostin systeemiin pitäis laittaa. volkswagenin tuotteet kun tuntuvat olevan aika "herkkiä" väärille öljyille, pilaa nääs hammastangon. joten vahingosta (ei minun vahinko) viisastuneena ajattelin tiedustella jos jollain olisi tarkempaa tietoa.
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

  3. 63impala

    63impala 1st gear

    Wanhemmissa hydraboosteissa on menny tiivisteitä ATF:n vaikutuksesta, vaikee tosin sanoa oisko ne vanhat stefat kestäneet muutenkaan. Sen tähen mä oon käyttänyt Delcon omaa PSF:a. Eipä voi ainakaan litkua syyttää jos...ATF kyllä toimii ihan yhtä hyvin kuin PSF:kin, ei siinä mitään. Joor tsois!
     
  4. bandit_1

    bandit_1 Gearhead

    täytynee hakea psf:ät johanssonilta...
    kiitokset neuvosta, simpukka vähän tiputtelee, mut ei oo vielä jaksanu syventyä asiaan.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: monaco -73 2004-03-26 19:24 ]</font>
     

Kerro tästä muillekin!