88-98 GM pick up tuulilasi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Nutlass, 2.4.2019.

  1. Nutlass

    Nutlass Gearhead

    Onko saatavilla suomesta jostain järkevään hintaan? Konttirahtina jenkeistä varmaan halvin, mutta kestää...
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mikä järkevä hinta olis?
     
  3. Nutlass

    Nutlass Gearhead

    Lähtöhinta pelkälle lasille 400€ ei ole järkevä.
     
    viikinki75 tykkää tästä.
  4. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    Tuossa lasissa tulee pieni muutos jossain vuosimallissa. Ero taisi olla vain reunalistassa, mutta mulla kuitenkin tuossa - 91 mallissa uudempi lasi, kyllä se kelpaa käyttö autoon. Venäjällä laittovat uuden lasin mulle kun eka sen sinne tilasin, koko lysti 170€.
     
  5. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Jos asuu idässä, niin kai sinne ryssän maallekin voi lasin mennä vaihtamaan, mutta eikös siihen tarvi viisumit sun muut, ennen kun sinne edes pääsee.

    Jos etelässä olet, niin virossa on ainakin halvempi kun suomessa.
     
  6. Vellu71

    Vellu71 Gearhead

    88-94 ja 93-98
    Antaa lmc truck sivusto lasien vuosimalli eroiksi
    Mut uudempi taitaa käydä vanhempaan kun poistaa sivusta kumilistat?
     
  7. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    Kaveri taisteli suburbanin lasin kanssa. Sille kuului se vanhemman mallinen.

    Uudempi menee kyllä paikoilleen, mutta tarkan miehen silmään ei istu niinkuin pitää.
     
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Onko se uudempi sitten halvempi kovastikin?
     
  9. Toke

    Toke Gearhead

    Raisiossa vaihdettuna 450€, sillai tarjosivat mulle -96 kun kyselin.
     
  10. NickKane

    NickKane 2nd gear

    southwestiltä ostin viime kesänä, en pitänyt pahan hintasena oisko ollu joku 300€ , mut joo vaihdoin ite
     
  11. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Kyllä se tahtoo täällä olla ainakin sen 3-400 haarukassa. Eikä täältä keskeltä viitti lähtee itään tai Viroonkaan hakemaan.
    Eikä se minusta nyt iso ero siinä reunalistassa ole uudemman ja vanhemman välillä. Vanhempi taitaa tilkkiintyä ovea vasten paremmin, mut ei se näössä juuri eroo.
     
  12. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Olisko vinkata edukasta lasinvaihtoa Lappeenrannan suunnilla? 91 c1500 kyseessä.
    Ostajaehdokas sanoi soitelleensa muutamaan paikkaan ja kuulemma olivat sanoneet asennettuna 500+ hinnaksi...
    Kuinka pitkälle rysslandiin piti matkata tohon hintaan?
     
  13. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Eiköhän sveto/viipuri löydy lasi
     
  14. Vellu71

    Vellu71 Gearhead

    Jukan Lasi imatralta. Vaihtaa ainakin noita venäjältä tuotuja laseja.

    Lasi löytyy Joutsenosta ;)
     
  15. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    Nopeasti vilkaisin tuon firman mistä itse tilasin, suomea lähimmät myymälät: Viipuri, Käkisalmi, Sortavala, Värtsilä, Kostamus.
    Ongelma vaan niillä se etteivät aina osaa sitä tilata, pitäisi olla kyseisen auton runkonumero ja sittenkään ei aina homma toimi. Ite tilaan suoraan netin kautta varaosanumerolla haluamaani myymälään, käyn vain noutamassa.
     
    Muokattu: 24.8.2019
    Karpov tykkää tästä.
  16. palontie

    palontie Double Gearhead

    Minä tilasin Kostamuksesta omaan subbeen ihan vaan kertomalla auton mallin ja vuosiluvun,samoin frendi omaansa.120e liimoineen kustansi.
     
    tukkijulli, stana ja Sierra tykkäävät tästä.
  17. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    Kalliit on liimat;), mutta ei siitä sen enempää ettei tule kateellisia. :D

    Tilasin muuten just kaks tommoista lasia.
     
    Muokattu: 24.8.2019
    palontie tykkää tästä.
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Saat kertoa mulle yv:llä jos leimalla kusee, kahden viikon sisällä selviää
     

Kerro tästä muillekin!