-88 G20 pyöränkulmat ja ratin keskiö

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja timppa, 27.10.2009.

  1. timppa

    timppa Gearhead

    Autossa näyttäisi olevan negatiivinen camper ja ilmeisesti pielessä oleva kääntögeometria. Kääntäessä jyrkästi "nylkyttää" asvaltilla ja ulompi eturengas piirtää hiekalla. Lisäksi ratti on vinossa suoraan ajettaessa. (Eikös vanissakin ole vain yksi asento mihin ratin voi asentaa?) Ihme kyllä kulkee suhkoht suoraan.

    Tiedättekö keski-uusimaalta jotain pajaa joka suostuisi ottamaan Vanin pyöränkulmien säätöön. (Caprice piti säätää itse kun kellään ei tuntunut säätöpukit tai nosturit riittävän, tai sitten ei ollut säätöarvoja koneella. Tosin tosta on jo jokunen vuosi...)

    Vai alanko taas pyörittelemään raidetankoja ja lisäämään "haaarukoita" tukivarren väliin? (Aika reilusti näyttää olevan jo valmiiksi säätöpaloja, mutta kai siellä on pulteissa varaa...)

    Käykö muuten sama ratti / ratinkeskiö -88 Vaniin ja -84 Caprice Estateen?
     
  2. sbf

    sbf Gearhead

    j-päässä carpojat on ainakin uudempia yksilöitä säädelleet.
     
  3. jake.m

    jake.m 3rd gear

    Pitäisi käydä ratit ja keskiöt keskenään, ja on muistaakseni mahdollista laittaa eri asentoonkin.
     
  4. timppa

    timppa Gearhead

    Täytyykin kysellä Carpojilta.
     

Kerro tästä muillekin!