´89-´93 Thunderbirdin listat.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja JR, 9.10.2003.

  1. JR

    JR Gearhead

    Onko alunperin ´89 - ´93 korisissa SC T-birdeissä "etupalassa" oikein lista, vai onko listan kohta vain maalattu mustaksi? Eli tarkoitan kylkilistaa, joka on musta (ainakin minulla) ja jatkuu koko kyljen mitan.

    [​IMG]

    _________________
    1989 Ford Thunderbird SC
    1964 Ford Thunderbird Landau

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: JR 2003-10-09 16:57 ]</font>
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Varaosaluetteloni ei ilmoittanut numeroa tuolle listalle, joten saattaa tulla puskurin mukana. Kyljessä olevalle listoitukselle on tiedossani tilauskoodit.

    Onko listassa jotain vikaa vai haluatko jostain syystä irroittaa sen? Vai miksi uteliaisuus ko listasta?

    Täytyy myöntää, että itse en ole edes tiedostanut ko listaa, kun autoni ('89 SC) on tummansininen. Musta lista ei oikein erotu väristä.

    Tapio
     
  3. JR

    JR Gearhead

    Homma kiinnostaa lähinnä sen takia, että minulle tuli autoon tehdasuusi etupuskuri noine spoilereineen kaikkineen, ja siinä ei tuota listaa ole. Korjaamon äijät olivat maalanneet sen listan siihen, ja sanovat että näin se kuuluu ollakin. Enpä vaan itse olisi kovin varma siitä, koska muuten koko kyljen mitalla on oikeaa listaa. En vaan aikaisemmin ollut tullut katsoneeksi... Tosin saattaahan olla, että listaa ei siihen erikseen kuulu, koska listan kohdalle on muotoiltu ko. osaa muistuttava "kohouma". Pilkun viilausta ja turhaa nipotusta ehkä, mutta jos lista on siinä alunperin ollut, haluaisin sen myös olevan uudessa puskurissa...
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tarkistin illalla omasta autosta. Siinäkin se etummainen pätkä on puskurissa oleva kohouma, joka on maalattu mustaksi ja loppu puskuri on korin värinen (tummansininen).

    Näyttää siis ettei sinua ole kusetettu. Kivitilako homman teki? Etkö saanut vanhan puskurin jämiä itselle?



    Tapio
     
  5. JR

    JR Gearhead

    Juu, sama paikka. Enpä saanut, mutta enpä niillä mitään teksikään. Vanhat osat kun olivat meinaan rikki. Tuo puskurihomma vaan kiinnosti, koska tuntuu että muutenkin on yritetty mennä siitä aidan matalimmasta kohdasta. Mm. cornering lightsit ja lampunpesurit annoin jättää pois, kun asennus uuteen puskuriin tuntui tuottavan tuskaa (ne kun ei kuulu vakiona uuteen puskuri pakettiin)... Niin, ja onhan se keula mielestäni paremman näköinenkin ilman niita :smile:

    Kiitokset vaan vaivannäöstä!

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: JR 2003-10-15 08:13 ]</font>
     

Kerro tästä muillekin!