-89 c1500 koriin peltisarjat... ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja ravolta, 8.9.2017.

  1. ravolta

    ravolta 3rd gear

    moro. mites ootte saanu peltisatsit mahtuun, mulla -89 korinen ja tuntuu että tuo rattiakseli nii perkuleen lähellä pakosarjaa, kone nyt tosin pukissa irti ni ei pääse mittaileen. että uskaltaako tilata sarjat etukäteen?

    -77mallisessa scottsdalessa se rattiakseli enempi sivussa nii siinä mahtu nätisti. tuntuu että mitä uudempiin pirsseihin mennään nii huonompi suunta, noo minun mielipide...
     
  2. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    90 sportsideen meni 5.7 kanssa ainakin partsinkin myymät mallikohtaiset sarjat. Ei siinä liikaa tiloja ole mutta kuitenkin mahtu ihan ilman moottorin irrotteluja ym. Että itse ainakin suosittelisin niitä.

    Toki jos hifistellä haluaa ni laipathan noissa hookerin sarjoissa on ihan pierunkuorta että jos hyvän haluaa ni sit teetätät/ostat paksummat laipat ja vaihdat ne niihin satseihin ;)
     
  3. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Mulla on omassa lyhyet Flowtech 11504 joissa 1 5/8" primäärit 3" kollektoreilla ja yhteen toiseen laitettiin saman merkin 11108, joissa 1.5"/2.5" putkikoot.
     

Kerro tästä muillekin!