'89 silverado c1500 305 kulutus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja 66monaco, 7.11.2009.

  1. 66monaco

    66monaco Gearhead

    mitäs teillä pickupit vie? mää mittasin et ois kaupunki ajo 17.7l satasel..hieman kokeahkolta tuntuu kolmenollavitoseks...tosin mulla just tossa kaasuläpässä pykälää et nytkähtää liikkeelle ja bf goodrich allterrainit alla....takaveto on...
     
  2. Riemukupla

    Riemukupla 3rd gear

    Mulla vei joskus 305 tpi camaro suunnilleen saman kaupungissa.Matkaa pääsi hiukan alle 9 litran jos vaan malttoi ajaa ihmisiksi.Eihän nuo tietty ihan samanlaisia autoja ole.Nykysellä 350 tbi sportsidella ei taida juurikaan päästä alle 20 kaupungissa.Ainakaan mut kaasujalalla...
     
  3. Anti-Midas

    Anti-Midas Gearhead

    c1500

    Mulla on takavetoinen 305+th400+3,08:1+265/75-15. Ajelen nätisti maantiepainoitteista ajoa noin 15L satasella. Ei ole vissiin koskaan syönyt noin paljoa, auto on ollut mulla jo 5 vuotta ja oon itse menny sen kanssa liki satatonnia. Veikkaan tolla kuvauksella TBI:n ehkä yleisintä vikaa, eli läppärungon ja imusarjan välissä alipainevuoto. Toistuu aika usein.
     
  4. 66monaco

    66monaco Gearhead

    juu siin oli vuoto kuulemma entisel omistajal täs puolen vuoden sisään, mut se korjas sen.. itella ollu auto nyt n. kk... muuten pikkari toimii ok! pitää kattoo päästöt duunis siit ku joutaa, josko jotain selviis...
     

Kerro tästä muillekin!