'90 Fleetsiden takasumari

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja BenDilde, 1.5.2017.

  1. BenDilde

    BenDilde 2nd gear

    Elikkäs, näissä laitteissa ei vissiin vakiona ole takasumaria? Millähän periaatteella niitä on näihin suomessa laitettu? Mietin vaan että kesällä olis leima tulossa eikä mulla ole mitään hajua että missä tuossa on takasumari ja miten se pelaa :odbiggrin: Koska kai siinä pakosti sellainen on kun on tähänkin asti leimasta läpi mennyt :odbiggrin:
     
  2. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ei kai ysikymppi sellasta tarvii?
     
  3. Morbidelli

    Morbidelli 3rd gear

    Kyllä ne siellä leimalla, jos huomaavat, kertoo tarviiko olla sumari . Ei kai ne hylsyä anna, vuosikatsastuksesta jos on kyse. Huomauttaa vain, että laitappa enskerraksi kuntoon, mulle kävi näin.
     
  4. BenDilde

    BenDilde 2nd gear

    Lukaisinkin hieman tuota laki, niin vasta 1993 eteenpäin ensirekisteröidyissä on takasumari pakollinen. Eli ilmankos omasta sitä ei löydy :D
     
  5. wilburi

    wilburi Gearhead

    Juu mun fleetsidessä o vaan heijastin toimittamassa sitä virkaa
     
    BenDilde tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!