904 ei oo kolomosta, pakki ei toimi kunnolla(uusia ongelmia)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Pölyttäjä, 10.11.2008.

  1. Pölyttäjä

    Pölyttäjä Gearhead

    kickdown vipu oli säädetty oikein. Kokeilin sitä vielä laittaa silleen että se otti aikasemmin mitä normaalisti, ei ollut vaikutusta.

    Jos ei venttiilikoneistosta löydy vikaa ja sitä ei saa enää korjattua ilman laatikon pudottamista, niin KENELLE VIEN AUTON LAITETTAVAKSI?? Olen Oulun lähellä. Osataanko oulussa tai välittömässä läheisyydessä näitä korjata?
     
  2. CantBeDone

    CantBeDone 1st gear

    Jaha nyt mulla olis sitten tommonen pakkivammanen laitos tyrkyllä. Sanokaa ny kauan tossa menee kun sen kolmosen ja pakin yhteiset hilut vaihtaa jos ajatellaan että kaikki muu on kunnossa. Pakki ei mene nyt ollenkaan päälle, kolmosesta ei tietoa.
    Öljyä laatikossa on kyllä hiton vähän, todella vähän. Voisiko pakin toimimattomuus johtua puhtaasti siitä? Eli onko mitään mahkuja että voisi toimia pelkällä lisäyksellä, vai hajoaako se aina ensin..
     
  3. kustomkuuppa

    kustomkuuppa Gearhead

    Minulla alkoi pakki toimia ongelmitta öljynlisäyksellä, kolmonen ei. No, meneehän se vähäisessä käytössä kesän noinkin...
     
  4. CantBeDone

    CantBeDone 1st gear

    En sitä kolmosta ikinä edes koittanut mutta eikös periaatteessa kolmonen rampaudu aina kun pakkikin? Metkaa että sulla toimii. No asia ei oikeastaan minua enää edes kiinnosta, meni ns. vaara ohi en joudu remppaan sitä läjää, hUraa! :rotfl:
     
  5. kustomkuuppa

    kustomkuuppa Gearhead

    Jostain netistä luin että pakilla paine olisi kaksinkertainen siihen nähden mitä kolmosella, niin että huonompikin pakka pysyy kiinni. Ja toisekseen onhan rasitus pakilla pienempi kuin kolmosella. No, tosin kaasutinta vaihtaessa alkuperäinen kikkarin etupään kiinnitys on korvattu aika epämääräisen näköisellä hitsivirityksellä, että tuskin senkään säätö on ihan optimiarvossaan.
     
  6. CantBeDone

    CantBeDone 1st gear

    just just.. Mites muuten sit muut pakat voi toimia jos öljy tosiaan käy niin vähiin että yks pakka ei toimi? Vai onko siellä jokin selvä toiminnallinen ero niiden välillä?
     

Kerro tästä muillekin!