904 lock-up laatikon käytös R:llä ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja slant six, 1.6.2006.

  1. slant six

    slant six Gearhead

    kun loota ja öljyt kylmiä pakki toimii normaalisti, kun loota käyttölämmin ja vedät pakin päälle kone sammuu tyhjäkäynnillä kauhean jysäyksen kanssa, tuntuu kuin koittaisi laittaa kahta vaihdetta yhtäaikaa päälle, tosin vain tunne, peruutus onnistuu antamalla sopivasti kaasua ja jarrun kanssa pelleilemällä, mutta silloinkin väkinäisesti. joku kysyi samaa ongelmaa täällä jokin aika sitten, mutta vastauksista päätellen häntä ei otettu vakavasti, kertokaa joku mistä kiikastaa.... :odroll:
     
  2. slantman

    slantman 3rd gear

    mulla teki aspeni samat temput, parikuukautta ajelin niin hävis pakki ja kolmonen.... eipä tullut avettua että mitä oli syönyt
     
  3. slant six

    slant six Gearhead

    Tämäkin loota lähtösin -79 Aspenista, olisiko takapannan säädön kanssa jotain tekemistä, se malli jossa momenttin vedon jälkeen otetaan seitsemän kierrosta auki, eli vipu ei paina suoraan pantaa? ehdotuksia? :cry:
     
  4. weard_racing

    weard_racing 1st gear

    Mulla oli just 79´aspen missä oli lukko turbaani...
    Oli täysin sama vika ja yks tuttu veikkas et olis turbaani paskana eli lyö lukon päälle ku lämpimänä tarjos pakkia mutta kylmänä toi ok.
    Möin pois ennen ku ehin mitää sille tekemään.
     
  5. gremlin

    gremlin Gearhead

    Noissahan on ollut tota turbiinin lukko vikaa. Se alkaa paukkumaan paalle ittestaan. Ihan kuin kytkinpolkimen paastas ylos. Vahan niinkuin autokoulussa opettiin: siirra jalka hitaasti SIVUUN kytkinpolkimelta :odroll:
     
  6. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Itellä oli muinoin sama vika Argentassa, loota TH-180 ja siinä taatusti EI ollut lukko turbiinii.... Tosin Aspeneis on tosiaan ollu lukko vikoja varsinkin varhaisissa lukko lootissa :)
     
  7. Ei se vika turbiinissa oo, mutta ilmatteeks en kerro enempää! 050-5117192
     
  8. HÖTSÖ

    HÖTSÖ Gearhead

    Lukko turbiini

    Mulla on Adventuressa sama pauke. perän pikkutapissa väljää josta se pauke ainakin mulla johtuu. talvella holkitan tapin jos ei löydy koko perää HALVALLA
     

Kerro tästä muillekin!