904 öljypumppu

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja slant, 20.11.2007.

  1. slant

    slant Gearhead

    Mistäs tunnistaa onko 904 öljypumppu kotoisin lukollisesta vai lukottomasta versiosta? Käsissä on laatikko mikä on kasattu eri vuosilta peräisin olevista osista, kuoret -80-83, venttiilikoneisto -75. Lukoton turbiini ja lukottoman sisäänmenoakseli on mutta tarviis saada varmuus että öljypumppu oikeanlainen, ovat kai erilaiset ko lootissa?
     
  2. slant six

    slant six Gearhead

    yv. lähtee kohta.
     
  3. slant

    slant Gearhead

    oliskos kellään tietoa/muistikuvaa?
     
  4. rt68

    rt68 1st gear

    Kun halkaiset sen pumpun niin näet siinä pumpun sisemmässä kannessa eli missä on staattoriakseli kiinni, akselin juuressa 3 porausta jotka on tulpattu kuulilla seuraavasti: Lukkoturbiinilootassa 3 kuulaa eli kaikki tukittu ja tavallisessa 2 kuulaa ja 1 vapaa reikä. Ulompi kansi pitäisi olla sama molemmissa.
     

Kerro tästä muillekin!