904 ongelma!!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja kotr, 3.6.2008.

  1. PauliP

    PauliP 1st gear

    Muistanko ihan väärin, mulla on hyllyssä purettuna muutama eri ikäinen 904:nen. Ainakin jonkun kytkinpakan sisälle tulevan boorituksen pituudessa on oleellista eroa. Jos laittaa sen lyhyellä boorituksella olevan sisäosan sellaiseen kytkimeen jossa on enemmän levyjä, niin jää pohjimmaset pyörimään tyhjää.

    Saatan toki olla väärässäkin, mutta voi vaikka mennä tarkastamaan jos joku toisin väittää.

    Ja jos vaihtaa turbiiniakseleita ja öljypumpun puolikkaita sekaisin lukkoturbiiniversiosta ja lukottomasta, niin varmasti ei toimi.

    Uskallan väittää että ei voi osia sekoitella ihan miten sattuu.
     
  2. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

  3. rt68

    rt68 1st gear

    Ei voikkaan sekoitella miten sattuu, tarvii vaihtaa myös oheisosat ja stokkimiehet kasaa isolohkon 727 kuoriin 904 sisuksilla eli käy jopa sellaisiin kuoriin... :poff: :poff: :poff:
     
  4. tapiiri

    tapiiri 1st gear

    "stokkimiehet kasaa isolohkon 727 kuoriin 904 sisuksilla"

    minkäinen konpinaatio tuo on.... onko heittää mitään peksejä....
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    On tollanenkin joskus tullut tehtyä vaikka ei se nykyvään ole edes mahollista kun on tullu tota tietoa lisää :rotfl: .
     
  6. kotr

    kotr 3rd gear

     
  7. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Oli muuten 9045 tiipparisatsissa väärän kokoinen öölipumpun stefa. Näin ei ole ikinä ennen käynyt ja nyt kävi taas :rotfl: .
     
  8. DX

    DX Double Gearhead

    Mulla oli aikalailla maanantaikappale yks gm-lootan korjaussatsi, jotkin osat oli tuplana ja joitakin liian vähän, kitkalevyjä liian vähän ja taipuneita, massalevyjä sentään oli liikaa.

    Turbiiniakselin o-rengas, yksi kuvernöörin akselitiiviste ja mittaripyörittimen stefa puuttui ym. mukavaa.

    No sai siitä tehtyä kun komppas läpi kaikki vanhat korjaussatsit joissa aina jotakin vuosimallikohtaista on jäänyt ylim.
     
  9. blackhearted

    blackhearted 1st gear

    on niissä eroja,mut jos hieman noit tuntee,ja on tarkkana,niin aikas paljon voep sotkea"ristiinrastiin niitä osia. :rotfl:
     
  10. rt68

    rt68 1st gear

    Voep voep, kaikkee voep sotkee ristiin rastiin, ihan samoja ne on kaikki :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!